İnternet & Teknoloji Siz hangi dijital yayın platformunu kullanıyorsunuz? linkerboy1991 Takip Et Yoda Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Hangi yayın? Tivibu Digiturk Tvplus Dsmart Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Siz hangi dijital yayın platformunu kullanıyorsunuz? Cevapla Dijital Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. en kullanmıyorum ama netfilix vardı bir ara 0 0 Yorumla
gumuskasik Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Evde Tivibu var çok az kullanılıyor. En çok kullandığımız Youtube. 0 2 Yorumla linkerboy1991 +1 yıl Tivibu süper bir platform ben sürekli maç izliyorum İspanya ligi için aldım.🤣🤣 Yorumla linkerboy1991 +1 yıl Real Madrid taraftarıyım koyu ve bu sene moruz Barçaya koruz🤣🤣 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı. Tvplus var da kullanmiyorum.. ücretsiz geldi sevmedim de netflikx yeterli 0 1 Yorumla linkerboy1991 +1 yıl Bence en güzeli Tivibu Yorumla
kurumeyvecanavarı Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 482 cevap paylaştı. hiçbirini kullanmıyorum haber izliceğim zaman youtube'dan Nevşin açıyorum bi tek 0 0 Yorumla
Çirkin_Kral16 Takip Et Xper 6 Yaş: 49 , eic 87% +1 yıl DSMART kullanıyorum 0 4 Yorumla linkerboy1991 +1 yıl Memnun musunuz cidden bu platformdan? Yorumla Çirkin_Kral16 +1 yıl Evet Yorumla linkerboy1991 +1 yıl Ben Tivibu kullanıyorum mesela Bıca Juniors maçını izliyordum az önce mesela sıkıldım kapattım🤣🤣Boca taraftarıyım ve gol yiyince maça küstüm Yorumla Çirkin_Kral16 +1 yıl 🙈🙉🙊👏 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
en kullanmıyorum ama netfilix vardı bir ara
Evde Tivibu var çok az kullanılıyor. En çok kullandığımız Youtube.
Tivibu süper bir platform ben sürekli maç izliyorum İspanya ligi için aldım.🤣🤣
Real Madrid taraftarıyım koyu ve bu sene moruz Barçaya koruz🤣🤣
Tvplus var da kullanmiyorum.. ücretsiz geldi sevmedim de netflikx yeterli
Bence en güzeli Tivibu
hiçbirini kullanmıyorum haber izliceğim zaman youtube'dan Nevşin açıyorum bi tek
Tvplus olanlar birlikte film seçelim
DSMART kullanıyorum
Memnun musunuz cidden bu platformdan?
Evet
Ben Tivibu kullanıyorum mesela Bıca Juniors maçını izliyordum az önce mesela sıkıldım kapattım🤣🤣Boca taraftarıyım ve gol yiyince maça küstüm
🙈🙉🙊👏