Apple'a "telefonları yavaşlattığı" iddiasıyla 853 milyon sterlinlik dava açılmış. Sizce yavaşlatıyorlar mı?

ben iphone 11 kullanıyorum ama ne zaman güncelleme alsa kafayı yiyor. kamera kalitesi falan düşüyor sanki.. hak veriyorum yani.

İngiltereli Justin Gutmann, tüm iPhone kullanıcıları adına davayı açmış. Pil sorunlarını yazılım güncellemesi ile gizlemek ve performansını sınırlamak adına güç yönetimi yaptığı iddiasıyla suçlamış.

Applea telefonları yavaşlattığı iddiasıyla 853 milyon sterlinlik dava açılmış. Sizce yavaşlatıyorlar mı?
Apple'a "telefonları yavaşlattığı" iddiasıyla 853 milyon sterlinlik dava açılmış. Sizce yavaşlatıyorlar mı?
Cevapla