Telefondan birinin aramasi sizi de asiri rahatsiz ediyor mu?

Tanıdık olsun ya da olmasin, haberim olsun ya da olmasin biri aradığında asiri strese giriyorum ve çoğu zaman insanlarin yüzüne kapatmamak için kendimi zorluyorum. Aşırı strese giriyorum. Durum su ki baska insanlarin telefonunun calmasi da beni rahatsiz ediyor. Nolur yalniz olmadığımı söyleyin.

Telefondan birinin aramasi sizi de asiri rahatsiz ediyor mu?
Cevapla