O bildirimi gördüğüm an kafamda canlanan şey tam olarak şunun gibi bir şey: Seni takip etmek istiyorum, seni takip etmek benim en büyük hayalimdi, seni takip etmeyi çok istiyorum, bunun için çok çabaladım, yalvarırım bu isteğimi kabul et, bu hayatımın en önemli anı, nolur nolurrrr, lütfennnnnnn 🥹
Hani ne bilim bi tuhaf yani...
Hani ne bilim bi tuhaf yani...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence tuhaf değil normal sdfsd
Bana tuhaf geliyor kfjchzhxh
Doğrudur kanka sdfsdf
Seni takip etmek istiyorum lütfen beni kutsa :D Saçma geliyor ama site nezaketi ne yaparsın.
Bu kadar nazik olmaya gerek yok aslında
İzlenim önemli bu yüzden açık kapı bırakmadan ona izin verip etkileşimi arttırıyorlar. Sitenin stratejik oyunları.
O halde kendimi bana değerli hissettiren tek şey sosyal medya sanırım mdjxjxhx
Kızlar soruyor sizi seviyor Homelanderr bey, bizi tercih ettiniz için teşekkür ederiz. Şaka bir yana değerinizi bilenlerin katlanarak artmasını dilerim.
Teşekkürler efenim sizinde öyle.
Bence gayet normal :D
Bence değil :d
😅😅😅tuhaf değil
Yo öyle