Biri takip isteği gönderdiğinde bildirimde "takip etmek istiyor" yazması çok tuhaf değil mi?

O bildirimi gördüğüm an kafamda canlanan şey tam olarak şunun gibi bir şey: Seni takip etmek istiyorum, seni takip etmek benim en büyük hayalimdi, seni takip etmeyi çok istiyorum, bunun için çok çabaladım, yalvarırım bu isteğimi kabul et, bu hayatımın en önemli anı, nolur nolurrrr, lütfennnnnnn 🥹

Hani ne bilim bi tuhaf yani...
Biri takip isteği gönderdiğinde bildirimde "takip etmek istiyor" yazması çok tuhaf değil mi?
Cevapla