Twitter yeni açılan hesaplardan yıllık ücret almaya başladı siz ödeme yaparak hesap açar mısınız?

X yani eski adıyla Twitter, Yeni Zelanda ve Filipinler'de yeni hesap açan kullanıcılardan 'Not A Bot' programı adı altında yıllık 1 dolarlık ücret talep ediyor. Ücret ödemeyen yeni kullanıcılar ise salt okunur bir hesaba sahip olacak ve böylelikle platformda paylaşılan gönderilerle etkileşime giremeyecek.

Twitter yeni açılan hesaplardan yıllık ücret almaya başladı siz ödeme yaparak hesap açar mısınız?
Twitter yeni açılan hesaplardan yıllık ücret almaya başladı siz ödeme yaparak hesap açar mısınız?
Cevapla