Twitter ücretli aboneliğe geçerse kalır mısınız, gider misiniz?

Elon Musk Twitter'ı 44 milyar dolar gibi korkunç bir fiyata satın aldı. Şu ana kadar Twitter'ın ana iş modeli reklam gelirleri üzerineydi ama alınan duyumlara göre Musk bunu değiştirmek ve paralı abonelik dönemine geçmek istiyormuş. Yani önünde 2 seçenek var birincisi tüm kullanıcılarının kişisel verilerinin satışını kabul etmelerini isteyecek ya da abone olup para ödemelerini. Hatırlarsınız bunu daha önce Whatsaap denemiş ve hüsrana uğramıştı. Dünyanın en zengin adamı olarak gösterilen Elon Musk'ın bu planına siz ne tepki verirsiniz kalır mısınız yoksa gider misiniz?
Twitter ücretli aboneliğe geçerse kalır mısınız, gider misiniz?
Kalırım
Giderim
Kullanmıyorum
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Twitter ücretli aboneliğe geçerse kalır mısınız, gider misiniz?
Cevapla