Elon Musk Twitter'ı 44 milyar dolar gibi korkunç bir fiyata satın aldı. Şu ana kadar Twitter'ın ana iş modeli reklam gelirleri üzerineydi ama alınan duyumlara göre Musk bunu değiştirmek ve paralı abonelik dönemine geçmek istiyormuş. Yani önünde 2 seçenek var birincisi tüm kullanıcılarının kişisel verilerinin satışını kabul etmelerini isteyecek ya da abone olup para ödemelerini. Hatırlarsınız bunu daha önce Whatsaap denemiş ve hüsrana uğramıştı. Dünyanın en zengin adamı olarak gösterilen Elon Musk'ın bu planına siz ne tepki verirsiniz kalır mısınız yoksa gider misiniz?
Elon Musk once kimlik doğrulaması getireceğini söyledi ücretli yapacağını düşünmüyorum ancak elon twitterde biraz daha katı bir yol izleyeceğini simdiden göstermiş oldu. Tabi kendisi twitterde çok güzel işler başaracak gibi duruyor neler olacağını hepimiz zamanla göreceğiz