
Tanışmadan, konuşmadan istek atanlardan rahatsız olur musun?

Tanışmadan, konuşmadan istek atanlardan rahatsız olur musun?
Yani şöyle bir şey buranın dışında soruyorsan tabii ki mesela Instagram ya da farklı bir sosyal medya mecrası ya da burası diyelim birbirini istek atıyorsa kabul ediyorsa ya da karşılıklı istekler oluyorsa ben seninle iletişim kurmak istiyorum demektir Ama tabii ki Bu şu anlama gelmiyor hani birbirimizi takip ediyoruz illaki mesajla konuşacağız bir şeyler paylaşacağız anlamına gelmiyor sorular hoşunuza hoşuna gidebilir önce izlenim yaparak o kişiyi tanımak ve daha sonradan da iletişime geçmek isteyebilir.
Çünkü ben özellikle burayı 10 yıldır kullanıyorum öyle insanlar gördüm ki hani buradaki kızları gerçekten hak veriyorum ben erkek olduğum halde bazen erkek hesapları mesaj atıyor mesaj kutusu açık olduğu dönemde yok işte kız numarası var mı Yok işte buradan kız düşürdün mü yok işte pasif misin aktif misin yani erkek hesabına bile böyle şeyler yazan insanlar oldukça kızlar pek iletişime geçmeme konusunda da haksız değiller ama aynı zamanda buna imkan veren kızlar da olduğunu unutmamak gerekiyor
Yahu istek atmayı bırak. Cinsel konularda bir kırmızı yorum yapıyor. Ya da soru soruyor. Adam hemen atlıyor ordan "gel benimle seviş. Ben çok başarılıyım. Çok iyi yaparım." yuh arkadaş. Bu nasıl bir açlık. Bir insan hiç görmediği, tanımadığı bir insanla nasıl seks yapmak ister? Ben de bunu anlayamıyorum. Belki de çok çirkin, ya da sana cazip gelmeyecek birisi. Daha görmeden nasıl karar verdin?
Bunlara kafa yormam.. herkes bir anadan doğma sonuçta.. ne ben kraliçe soyundan geliyorum ne bir başkası paşa torunu.. sadece rahatsızlığımi dile getirdikten sonraki eylemleri beni enterese eder.. onun dışında kafaya takacak şeyler değil bunlar
Ben osmanlı torunuyum 🙄
😊.
Ya alt tarafı bildirim geliyor manyak mıyım böyle saçma bir şeyden rahatsız olayım😂 istemezsem engel diye bir şey var bir daha atmaz kişi, neden rahatsız olunsun ki böyle birl şeyden😂
Cevap
10Cevap
Rahatsız olmam çünkü kabul etmem hesabım açıksa da takip edebilir umursamam
Soru neden cinsel yaşamda 🙄
İstek atanlardan değil, sürekli isteği çekip tekrar tekrar atanlardan rahatsız olurum.
İsteğe geldi KS 🙄
Hayır istek atanlardan değilde, direk mesaj atanlardan rahatsız oluyorum. Öncesinde bı kendini belli etmeli sorularımd cevaplarımda...
İstek atmadan nasıl konuşulacak o da başka mevzu di mi :)
Aranan çok
Kaşıntısı olan da çok
Kimin eli kimin cebinde belli de değil.
Hayır, takip etmesi tanışıp konuşacağımız anlamına gelmez.
Evet. Damdan düşer gibi in midir cin midir amacı nedir
kadınlar bu konuda ders almalı anlamsızca yazıyorlar
İn e tanışmak için mesaj atar sonra takip ederim baktım kasıyor uğraşmam
Aman bana ne 😂 zırt pırt rahatsız etmediği sürece sorun yok.
Hayır kafama takacak bir çok şey varken buna gerek yok.
Reddedip bir daha atıyorsa aha o zaman sillesini yer 😂
Kafaya takmayacağım küçük şeyler için rahatsız olmam, olamam.
Hesabm açık zaten çok ilgilenmiyrm bakmiyrm kim takip edio kim etmio kim çıkmış falan die
Nasil tanıyacak? Vahiy mi insin jjjsxj
Takip atmadanda konuşuluyor 🙄
Konuşulmuyor ki 🙄
Mesaj kutusu kapalı olanlar düşünsün 🙄
He işte istek atacak 😂
tanışmak için de istek atmış olabilir sonuçta rahatsız olunacak bir şey değil
İstek yerine mesaj atılabilir
Evet hemde çok rahatsız olurum
Kimseyi kabul etmiyorum zaten...
Kabul etmiyorum hiçbir platformda
Yok pek umursamam açıkcası
İnsan bir merhaba der
Konuşmadan nasıl tanışılacak?
Zorlama olmayacak gerisi de bırakacaksın.
Hayır olmam
Umursamıyorum
Off hiç sevmem
Rahatsız hissetmem
Hayır rahatsız etmediği sürece sıkıntı yok
Tanışmak için istek atıyor iste
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?