Bilgisayar, cep telefonu, oyun konsolları olmasına rağmen insanlar sıkılıyor, Peki eskiden nasıl zaman geçiriyordu bu insanlar :D

Bilgisayar, cep telefonu, oyun konsolları olmasına rağmen insanlar sıkılıyor, Peki eskiden nasıl zaman geçiriyordu bu insanlar :D

Eskiden insanlar daha samimi oluyorlardı, mesela internette sosyal medyadan bir kez olsun bile nasılsın diye sormadan birini günlerce takip etmiyorlardı, iki dakikalığına olsa bile insanın karşısına çıkıp yüzüne söylüyorlardı söyleyeceklerini ve böylece konu konuyu açardı.., şimdi her şey çok farklı insanlar birbirine bir şey söyleyemez oldular, KS'de sorulan soruların bu tür konularda 70% ne yapsam'la başlıyor, mes. paylaştığı sorunun onlarca kişi tarafından okunmasına çekinmez ama sorunu sormasına sebep olan o bir kişiye bir cümle kurmaya çekinir olmuş kaç kişi var.., her şey insanların akıllarında başlar ve biter..
Oğlumla (3 yaşında) oyun bulmakta ve oynamakta çok zorlanıyorum. Çünkü evin içinde oyun oynamayı bilmiyorum. Biz sokakta büyüdük çünkü bu yüzden onun oyunlarına eşlik etmek bana çok sıkıcı geliyor. Oyun konsolları yokken hayal gücümüz vardı.
Tekirdağda kadınlar hala kapı önünde oturup dedikodu yapıyor
evet benim halam da orada yaşıyor o da aynısını söyledi
orasını biomiyorum halam oraya gelin gitti merkezdeler
kov onları kapınızın önünden
Savaşarak 😄
Cevap
6Cevap
Oyun oynayarak gezerek sohbet ederek bu şekilde..
Eskiden sokak kültürü vardı çocuklar sokakta rahatça oynayabilirlerdi anneleri bakmasa dahi komsulari anneleri gibi korurdu çocukları lakin suanda ne sokak ne komşuluk kültürü kaldı meşhur elalem olayı da herkesi birbirinden soyutlayıp teknolojik aletlere yönlendirdi sonuc bağımlı seviyesinde bağımlı insanlar ve bağımlı yetişkinler
O zamanlar olmadığı için yokluğu fark edilmiyordu. Çünkü yoktu bilinmiyordu. şu an olmasa ama bilindik bir şey canım çok sıkılırdı
Kesinlikle çok daha kaliteli zaman geçiriyorlardı keşke 70-80lerde çocuk olabilseydim
Itlik serserilik... ilkokulda millet birbiriyle oyunlar oynar veya konusurdu ben de hep salincak demiri gibi seye tutunup sallaniyodum iyice ivme kazanip havalanip tekrar tutunuyodum falan... hep kendi basima zeka oyunu oynuyodum yerde xoxo veya birini yakalarsam badminton oynuyoduk zorla :d...
Teknoloji guzel sey zaten her sey teknolojinin eseri. Dinden hoslanmiyorum.
Sokaklarda oynardı tüm çocuklar kadınlar da karı kocalar gibi kapı önünde oturur dedikodu yaparlardı hahaha 😄
Mis gibi keşke olmasaydı
Hahahd yazdıgım seyı kaldırtıyorsun arkadaslarına sanırım ama üzücü oluyor yanı komık
Kaldırtsanda kaybım olmaz emin ol neyse iyi günler
Canım ısterse yaparım ıyı gunler
Babam gelene kadar sokakta oynardik, o gelince de dinlenir 9 taş oynatirdi. Guresirdik dangaldaki gibi.😊
Eskiden teknolojiden haberleri olmadığı için aramıyorlardı ve ben eski zamanların daha eğlenceli olduğunu düşünüyorum
Şu 5.000 SMS sacmaligindan önce mutluydum. Bugün saf duyguları oncesinde yaşadım. en güzel aşk. En güzel dostluk. En samimi sohbetler
Valla insanlar delirdi sonra. Akıllarını cinsellikle bozdular. Ne güzel cocuklardik biz. Teneffüste yanyana gezip kantinde aynı masaya oturunca sevgiliyiz mutluyuz derdik
5 vakit namaz kılarak sjsbs
Saklanmaç oynayarak veya daha farklı oyunlarla vakkit geçiririm.
biz cocoukken yoktu mesela napıyorduk toplanıp laylaylom muhabbet oyun vs.
Hikaye , anı , çalışarak vb
Sohbet edıyolarmış hep ne kadar avam
sohbet muhabbet birbirlerine değer veriyordu
Çoğunlukla zaten savaşlarla geçtiğini düşünüyorum.
Dumanlaşarak
Dumanlaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?