Bana atılan snap'ler ben girip görmediğim halde açıldı olarak görünüyor, sebebi nedir?

Arkadaşlar benim o hesaba şu an hiçbir şekilde erişimim yok. Erişimim olmadığı halde o mesaj nasıl açılıyor aynı sorunu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun. 3 yıllık sevgilimle ayrılma noktasına geldik. lütfen yardımcı olun lütfen.

Bana atılan snap'ler ben girip görmediğim halde açıldı olarak görünüyor, sebebi nedir?
Cevapla