Telefon almak istiyorum ama 7.000 TL
şu an ki TLF redeer beğenmiyorum ekranı da bozuk zaten beğendiğim TLF 7.000 tl dedem İstanbul'a gezmeye geleceksin ya 4-5 bin TL getir üstünü ben tamamlarim diyor ne yapmalıyım? 4.000 TL götürmeyi düşünüyorum o da 3 .000 TL koysa mantıklı mı sizin düşünceleriniz neler ne yapmalıyım
şu an ki TLF redeer beğenmiyorum ekranı da bozuk zaten beğendiğim TLF 7.000 tl dedem İstanbul'a gezmeye geleceksin ya 4-5 bin TL getir üstünü ben tamamlarim diyor ne yapmalıyım? 4.000 TL götürmeyi düşünüyorum o da 3 .000 TL koysa mantıklı mı sizin düşünceleriniz neler ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence yenisini alın
Reeder asla kimseye onermiyorum cop bi tlf yenisini al yaptirmaya degmez hattin faturaliysa hattinin ustune al
Hattının üstüne al derken? Anlamadım detaylı bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 🌺
Tlf Faturanin yani demek istemistim alabiliyosun oyle
idare et birikim yapabiliyorsan yap ama tl olarak birikim yapma.
Söyledigin modeli iyi degil. Biraz bekleyip bundan üstü iyisi alinir
Yeni al tamir güzel değil
dedenin sözünü dinle yeni sıfır bi telefonun olsun
Başka marka al
Yenisini al madem