Bilgisayar yeni alalı birkaç ay oldu. daha önce de aynı problemleri yaşayınca servise gönderdim onlar fanı temizleyip soğutucu falan taktık deyip gönderdiler düzelmişti ama yine aynısını yapıyor. Şarjdayken video izleyince falan sürekli ses çıkarıyor ısınıyor normal mi bu durum ne yapmalıyım her ay servise mi göndermem gerek? Sesi aşağıda yükledim sürekli böyle
Bu arada masada kullanıyorum toz kaçmıyor içine
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İsinma sorunu var. Hatalı ürün iade et. Hakkını ara
off ya sıkıntı şurda bu bilgisayarı babam şirketten bir bilgisayarcının adına almış adam da sürekli bu marka aldığı için iade yapmaz oranın çalışanı. Ne yapacağımı bilmiyorum ya ağlamak istiyorum elimde kaldı bilgisayar
adam iadeyi geçtim değişim bile talep etmiyor biliyor musun siz bana gönderin ben tamir ederim dedi gönderdik düzeldi sonra tekrar aynısı oldu yemin ederim bu nasıl akılsızlıktır ya neden babamdan bir şey istiyorum ki ben
Pc kusurlu değişim olmali ama.
Adam çamura yatıyor ya
kesin olarak kusurlu mu şimdi siz anlıyor musunuz ben pek bilmiyorum sorduğumda da fanı değişmeli falan dediler ne yapmalıyım 😰 adam değişim talebinde bulunmayacak yani bunu anladım enayi yerine konulduk babam da bi şey diyemiyor tüketici haklarına başvursam bilgisayar benim adıma değil ama yine de dikkate alınır mı
Adam neden değişim talebinde bulunmuyor yani sonuçta alınan bir ürün problemli ise değişim de yapılır parasını siz vermediniz mi arkadaş yani bu kadar fazla ses çıkarması normal değil Sen normal açtığında da bu ses var mı yoksa belli bir program açtığında mı bu ses oluyor
adam o markadan sürekli şirkete bilgisayar aldığı için oranın devamlı müşterisi ve çalışanı. bize bu bilgisayarı da o önermişti. parasını tabi ki biz verdik ama canım gibi adamın adıyla aldık şirkete katkı olsun diye. Bu ses bilgisayarın şarjı 50 den aşağıya düşüyor mesela ben şarja takıyorum tamamen dolana kadar böyle ses çıkarıyor o sürede ders videosu izlesem sesi yükseltiyor yani dediğim gibi şarjı düştüğünde şarja taktığımda dolana kadar sürekli bu sesi çıkarıyor
belli bir program bile kullanmıyorum ya bilgisayarda uygulama bile yok wp PDF açıcı dışında. sadece Google'dan ders videosu izliyorum bu kadar
O zaman normal değil bu ısınma
Fan sesi bu normal
emin misin