Apple, yeni iPhone'ların dokunulamayacak kadar ısındığı yönündeki son şikayetlerin yazılım ve uygulamayla ilgili hatalardan kaynaklandığını ve düzeltmelerin yakında yapılacağını söyledi.#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Apple, iPhone 15 Pro'nun aşırı ısınma sorununu kabul etti ve güncelleme yayınlayacağını söyledi. Siz iPhone 15 satın aldınız mı?
İnternet & Teknoloji konusunda 566 cevap paylaştı.
Bu tür yeni teknolojilerde her zaman sorunlar çıkar o yüzden böyle bir telefon çıkınca hemen almamak gerekir. Şu anda en stabil çalışan telefonu almak çok daha akıllıca bir şey olur. Stabil çalışan telefonlar yaklaşık bir yılda o dengeyi sağlıyor o yüzden en az bir yıl önce çıkan bir telefon tercih etmek çok akıllı bir seçenek olur.
İnternet & Teknoloji konusunda 445 cevap paylaştı.
hala 7 kullanıyorum vazgeçmeyeceğimi sanıyorum, şayet telefonum çöp olursa alırım bir tane tuşlu telefon onunla devam ederim bir telefon kendime bir telefon hükümete devri bitti bende
İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
iPhone'a verilen para çöpe atılan para gibi gadası Adamlar herşeyi ücretli yapmışlar Telefona APK bile yükleme şansın olmuyor Çalınsa kırılıp ya da kaybolsa nolacak o kadar para hopp çöpe gidecek 😅
@NefesDuaa evet çok memnunum. Kamerası, ekran yenileme hızı, dinamik ada vs. hepsi çok iyi. Zaten 120 hz ekrana alıştıktan sonra diğer 60 hz ekranlar donuyor gibi gelecek gözüne. Hayırlı olsun şimdiden
@NefesDuaa yani ben senin yerinde olsam almışken en yeni modeli alırdım. Ama 15 pm’lerde de şu an bazı ısınma problemleri filan var. O yüzden kafam daha rahat olsun diyorsan 14 pm tercih edebilirsin. Zaten epey götürür seni. İşlemci, kasa farkı bunların hepsini göz önünde bulundurup yap tercihini.
Cok fark yok sanirim 14pmyle 15pmnin. 14 Şu an 15e gore dhaa ucuz onu alirim mujtemelen. Kamera benim icin coook onemli en onemlisi kamera. Guzel cekmeli instadaki kizlar gibi. Kamerasi iymi? Biraz bahsedrrmisin? Ve kac gb almaöiyim
@NefesDuaa Kamera bütün isteklerini karşılar hiç şüphen olmasın. Düşük ışık performansı gayet iyi. En az 256 gb alman gerekir. Çünkü fotoğraf ve video çekerken daha kaliteli olsun istiyorsan ona göre de kapladıkları alan artıyor. Telefonu aldıktan sonra kamera ayarlarını youtube’da ki videolardan yap hemen. Bazı ayarları kullanabilmek için en düşük 256 gb kapasiteli telefon gerekiyor. Kapladıkları alan konusuna gelirsek örneğin pro raw ayarını 12 megapiksel olarak kullanırsan foto 25 mb 48 megapiksel kullanırsan foto 75 mb yer kaplıyor. Yani 128 gblık telefon ilerde sıkıntı çıkarabilir bu konuda. Ben 256 kullanıyorum
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Apple, iPhone 15 Pro'nun aşırı ısınma sorununu kabul etti ve güncelleme yayınlayacağını söyledi. Siz iPhone 15 satın aldınız mı?