bir kaç gündür onun telefonunu kullanıyorum sağı solu aramak için ( telefonum bozuk çünkü )
google geçmişinde hoş olmayan siteleri gördüm sizce uyarmalı mıyım yoksa karışmamalı mıyım? daha önce bunu yaşayan oldu mu ne yapmam daha doğru olur.
bir kaç gündür onun telefonunu kullanıyorum sağı solu aramak için ( telefonum bozuk çünkü )
google geçmişinde hoş olmayan siteleri gördüm sizce uyarmalı mıyım yoksa karışmamalı mıyım? daha önce bunu yaşayan oldu mu ne yapmam daha doğru olur.
Ya annen diyecektim, vefat ettiğini yazmışsın. Cennet olsun mekanı. Akrabalardan güvendiğin teyze, hala, kuzen vs varsa bence ona bırak bu konuşmayı. Senden çok utanır, konuşamaz da.
Cevap
0Cevap
Çok yüzleme bence abla olsan kolay paylaşılır ama abi olunca durum farklı.
ne iğrenç insanlar var bu sitede ya. Ölen anneme durduk yere küfür etti attaki insan olacak varlık.
Kardesin 15 yasinda degilse uyarma. Sonucta buda bir ihtiyac
Herkesin özel hayatı kendine sana ne
kardesım diyorum okumuyor musun? hem daha yası kucuk bos bos duyar kasmayın yeter kuscam
Ne duyari a.. oğlu sen küçükken geceleri p*rno izleyeyip 31 çekmiyor muydun kız kardeşin sitelere girince mi suç oluyor? Bir yaştan sonra merak ediliyor ne var bunda
bana bak benle öyle konuşma. Sonuçlarına katlanırsın yoksa.
Seni hiç üşenmem savcılığa şikayet ederim karabulut gibi çökerim üstüne.
Annem vefat etti edeceksen bana küfür et. Ayrıoca yaşı 14
bi insanın ailesine küfür etmek bu kadar kolay mı ya. Hiç düşünmüyor musunuz siz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?