AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
164Cevap
hepsi aynıki istediğin yere geç altyapı anlaşmaları var sonuçta bunu bilmen lazım onu geçtim yahu 1 aydır bir sorun var bu ttnette =/
Arandıkca kazan kampanyası varsa katılın. sonrasında sizi arasınlar konuştukça kazanın :D hiç olmazsa bir yararı dokunsunlar.
süperonlineden memnun bilmiyorum ama bir ay onlarla uğraştım şu an ttnet kullanıyorumkafam bir hayli rahat vallahi :D 3 haftada bir internet bağlanmaz mı bağlayamadılar arkadaş
3 gundur odeabank bir sigorta yaptirmak icin gunde 5 kere ariyor.. bende sizin gibi sert ciktim ogleden beri ses ciknadi, yarina allah kerim
Bende digiturk ve avea tarafindan taciz ediliyorum.. birde telefon dolandiricilari var surekli farkli numaralardan ariyorlar.
Turk telekomla butun baglarimi kopardim 1 cagri veya mesaj bile almiyorum benden rahati yok :D :D
hakikaten yokmuş. taahhüdüm bitince ev telefonunu da voip'ye taşıyıp kurtulacağım inşallah :)
En iyisi bebegim ya da engelliler arasina koy numaralarini ben bikac bankayi block ladim :D
yurt dışından garantideki hesabımı sorgulayamıyorum
pardon yanlışlıkla buraya yazdım
rica ederim sorun değil :)
Allah için, 444 03 75 beni bir daha aramadı. Ama başka ne kadar TTNET bölge ofisi varsa, hala hepsinden aranıyorum / burada koptum :))
Allahım gina geldi artik. iptal edicez interneti bu yüzden ya da telefonları kırıp atıcaz.
TTnet şu anda avea ile yaptıgı bir kampayadan dolayı arıyor. Hafta bir kaç kez arıyorlar. Sonra zmanlarda Dijitürk dadandı onlar ne istiyorlar hiç dinlemedim...
https://i.hizliresim.com/kY42p7.jpg
..
telefon kullanmadığım icin böyle bir sorunum yok ancak her ay fatura haczine maruz kalıyorum. verdikleri dandik hizmet karşılığında her ay beni soyuyolar resmen. ben de superonline'a geciyorum bu ay doluyor taahhüt çok şükür
Ayni sikayeti 3-4ay bende cektim sonra bir daha aramadilar annemden babamdan cok ttnet ariyodu ya :-)
Sonun da beni anlayan birisini buldum valla deli etti beni son 1 aydır günde 5 kez arıyorlar ne yapcam bilemedim en sonunda telefonu kapatıyorudum resmen para için varya kanımızı iliğimizi sömürecekler iyice
Evet ben de "Biri net" kullanıyordum, sürekli arıyorlardı. TTNET'e geçtim şimdi ne arayan var ne soran :))
Ben banka haricinde kim ararsa artik direk kapatiyorum vakit kaybı...
Bu aralarda termal otellere davet ediyorlar 😕
TTNET yediği bu kadar bedduaya rağmen hala nasıl ayakta ona şaşıyorum ben.
aynı ilgiyi bağlantıda sorun çıktığında göstermiyo gavurun tohumları
o beni taciz ediyor bense ödemediğim faturalarımla ona tecavüz...
karşılıklı seviyeli bir ilişkimiz var
töbe yarabbi :)
aaaaaaaaa yeni gördüm yuhunuz efem sizin buralarda ne işiniz var :D
Aynen Malesef SON zamanlarda evkurda başladı borç morçda yok ama borcunuzu ödeyin Diyip duruyorlar ne aldık diye sorunca k. bakmayın diyip kapatıyolar ertesi gün yine aynı
Güncellemede ki bilgi süper o pizzacıyı yedim şimdiii pizzzaa pizzaaymış :D teşekkür ettim..
Bir ara aksam yemegine davet ettiler is buraya kadar geldi
inanılmaz. telefonu ve interneti kapattırıyorum dakikada 3 kez arıyorlar
hem de ne taciz her gün arar mı insan yaa, sonunda tamam neyse yapın dedik kurtulduk.
Geçen aradı soruyor şimdi üstünde ne var diye. Dedim haşofmanlarım var. Mm demek öyle dedi. Kapattı :/
Bankalardan çektiğimi hiç kimseden çekmiyorum keşke ttnet arasa. :)
Bende garanti bankasından cektim aramayin diyorum tamam diyorlar en son küfür ettim ertesi gün bankaya gidip bütün hesaplarimi kapattim kredi karti verelim diyorlar l*n kullanmicam diyorum bana faydalarini anlatiyorlar kodugumunun ibneleri
Ttnetin azili dusmani brnim bimere btk ya sikayet ettim :DD
Sikayetvar. com sayfasindan da sikayet ettim.
Savas acmis durumdayim ozellikle hizmet olarak
Benide arıyorlar arayın kadınsa sapıklık yapıyorum kadına :)))) sonra yok ses kaydı bilmm ne nepıyom diyorum sonra onu bıktırına kadar sapıklık yapıyorum dahada aramadılar
beni de çok arıyorlar... artık arayan kadın olursa ahlaksız teklif de bulunmayı düşünüyorum ki bidaha aramasınlar.. ama bunlarda terbiye yok yine ararlar
Evet pazar günü saat 08:46da aradılar sövdüm şerefsizler...
Evet biktim aramalarindan ve mesajlardan. Yasadan haberim vardi ama elim değip yapamadım henüz
banada 3 sene sonra borcunuz var diye mesaj atıyorlar manyaklar ya
genellikle anneme denk geliyolar oda suratlarına kapatıyo :D
merhaba, bu istenmeyen mesaj olayını nereye başvurup kapattırabiliriz? teşekkürler
hangi gsm operatörünü kullanıyorsan onun müşteri hizmetlerini arayıp, hattını reklam mesajlarına kapattırmak istediğini söylemen yeterli.
tamam teşekkürler
Süperonlineden memnun musun hizmet olarak hız olarak filan?
Ttnetten geçtim ttnetten iyi
bende çağrı merkezi persolenn hatası yüzünden yeni modem almak zorunda kaldım. Fiber mi hızın?
Berbat. Ya bilgisayardan gircen intrnete ya da wifiden ikisi aynanda olmuyor. Inanir misin evde wifi var yqvasliktan olcek nerdeyse intrnet paketi yaptim
Hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar, ne hızda ne hizmette. Üstelik ttnet'in 50 gb olarak belirlediği adil kota, superonline'da 100 gb.
Fiyat nedir benim taahhüt nisanda bitecek geçeirm o zaman.
8 mbps'ye kadar. aylık sanırım 53 lira, kotasız. Annemin faturası ile birlikte geldiğinden fiyattan tam emin olamıyorum açıkçası.
24 mbps benim ki. Çok yavaşmış. Fiber yok demek ki daha.
fiber var da benim yaşadığım yerde yok, o yüzden adsl'in eline bakıyorum mecbur :)
8 çok yavaş.
benimki 8 d smartnet bence gayat iyi 60 tl
faturayı ödemediğimizde bir kadın çıkıyor (mahalle teyzesi bence) sayın abonemiz hattınız borunuzdan dolayı aramaya kapanmıştır tacizini her ay yaşıyorm malesef :D
bir saatir sövüyorum bankaya. elli kere mesaj atıyorlar ödemeniz var bilginiz olsun diye
Ya cidden haftalardır arıyıp duruyorlar telefonu yüzlerine kapatıyorum artıkk
Akıllı telefonumun numara engelleme özelliği sayesinde rahatım.
forex den aynı şeye maruz kaldım. En son aradığında müsait misiniz diye sormadan konuşmaya devam etti. Bağırdım yarım akıllı dedim önce sorulur müsait misiniz diye? Sordu değilim dedim. sonra kapattım telefonu bir daha aramadılar.
TTNET'den ziyade Domino's Pizza'nın mesajları taciz ediyor beni
Senin tam tersin bende oldu. Superonline aradı. Analı bacılı bir küfürden sonra aramadılar :D
Beni listenizden silin yoksa bir dahakinde kim olursa olsun avukatım ile görüşmek zorunda kalıcak dersen bir daha aramazlar.
telefonu sonuna kadar dinliyormusun yoksa
sizin gibi hırsızlarla görüşmek istemiyorum deyip kpatıyorum
Dostum beni de çok arıyolar d smart var digiturk var tuknet internet habire tivi Bu verelim tt net verelim falan da falan
faturayı 3 aydan 3 aya ödediğim için pek aranmıyorum :D faturasını gününde ödeyenler ile çok ilgileniyorlar.
TTnet kullanıcısıyım aynı tacizi banada turksel yapıyor numaram avea olmasına rağmen. Bu sadece ttnet e özel bir durum değil.
TTNET olmasa siz interneti nah bulurdunuz. Diğer firamalar ttnetin altyapısını kullanıyor. nerden mi biliyiorum. çünkü interneti bağlayan benim
hizmetten memnun değiliz kardeşim neti ttnet getirmeseydi bir başkası getirecekti er ya da geç bu işin kanunu böyle ama mesela ben 60 lirayı geçen net faturası ödüyorum ama aldığım hız 2 mbpsi geçmiyor güya 8 mbps sınırsız hizmeti alıyoruz. bir yılımı doldurmak üzereyim ve hala aynı sorunla cebelleşiyorum türlü türlü bahaneler sunuyolar biri gelip diyo akkyi aşmışsınız biri gelip diyo binanızdaki hatta sorun var o da size ait bina dedikleri de müstakil ev hea normal direklerden gelen kablo 2 metre ara kabloyla modeme bağlanıyo. türk telekom ekiplerinin de bişey anladığı yok ve başından salmak için ellerinden geleni yapıyolar hani hizmet gelse ben razıyım parası umrumda değil ama helal etmiyorum alternatif firma olsa affetmem geçerim.
kardeş ver internet numaranı yükseltim hızını ama kopma yaşarsın haberin olsun büyük ihtimal bulunduğun altyapı bu duruma sebep oluyor 5 e kadar verirsen numaranı 8 e yükseltirim
Adil kullanım kotasını aşsan bile 8 den 2 mb düşmez. 2. bir durum bina içi tesisatın ne kadar sağlıklı bunu kontrol ettir.
'aradığınız kişi sizlere ömür' dediğinizde listeden çıkıyorsunuz...
bende sonunda digitürk e çok fena küfür edecem de personele kıyamıyorum çocuklar üzülür diye.
O yasa kabul edildimiiiiii Ayyy çok sevindim Artık şikayet etmeye hazrım *-*
benimde aram pek iyi değil dün arayıp borçlarını istediler ne borcuysa artık
Beni aynı şekilde SUPERONLİNE rahatsız ediyor.. Aramayın dediğimde inadına 5 dakika sonra başkası arıyor
aboneliğimi iptal ettirirken sordular neden kapatıyorsunuz diye.. bende dedim 8 saniyelik videoyu 45 dakikaka zor izletiyorsunuz.. cut :D
Küfretmemek için kendimi çok zor tutuyorum. Bu ve buna benzer aramalar için aynen katılıyorum görüşlerinize
TTNET'le sözleşmemi fesh edeli 8 ay oldu. Superonlineye geçtim raadim. Ama özledim 8 aydir 1 kere mi ne aradilar oda akkde hata olmus diye :D
Superonline kullanıyorum bende ama ilk telcomdayken o zaman berbattı şimdi düzeldi ama superonline fiyat politikası Yüksek yani.
Turkcell hergun 1-2 kere arayıp davet ediyor. Birde telesekreter :(
Aynı dertten muzdariptim. Ben engelledim numarayı artık taciz edemiyor pis sapıklar :D