Eski erkek arkadaşım ifşamı yaymakla tehdit ediyor, ondan önce kendim yayarsam daha mı iyi yapmış olurum?

Polise gitmeye gerek yok Türkiyede adalet sadece sözde gitsem de hiçbir şey olmaz o yaymadan ben yaysam beni tehdit edebileceği bir şey kalmaz sizce ondan önce kendi ifşamı ben mi yaymalıyım?
Eski erkek arkadaşım ifşamı yaymakla tehdit ediyor, ondan önce kendim yayarsam daha mı iyi yapmış olurum?
Cevapla