İnternet & Teknoloji Wp de ben kendime mesaj atabiliyorum yeni gelmiş galiba ve bende altaki yazı yazıyordu sizdede yazıyor muydu böyle bişeyler? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor wp de ben kendime mesaj atabiliyorum yeni gelmiş galiba ve bende altaki yazı yazıyordu sizdede yazıyor muydu böyle bişeyler Wp de ben kendime mesaj atabiliyorum yeni gelmiş galiba ve bende altaki yazı yazıyordu sizdede yazıyor muydu böyle bişeyler? Cevapla Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Senin telefonu başkası kullanmıştır ya da sen başkasına yazmışsindir 0 0 Yorumla
trahison Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Bu özellik geleli çok oldu 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Bu özellik geldiğinde sende yazıyor muydu bir şeyler Yorumla trahison +1 yıl Kendin yazmışsın bunları Yorumla Soran +1 yıl Bem yazmadım işte o yüzden sormak istedin girdiğimde bunlar yazıyordu. Başka biride yazamaz çünkü o saate telefon elimdeydi Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 558 cevap paylaştı. O özellik bende bayağıdır var. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bu özellik geldiğinde sende yazıyor muydu bir şeyler Yorumla
Safozki Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Çoktan var üç ay oldu 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Bu özellik geldiğinde sende yazıyor muydu bir şeyler Yorumla Safozki +1 yıl Hatırlamıyorum Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kendinle ilişkin çok güzel😄 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Ben yazmadım girdiğimde bu yazıyordu bi ilginç geldi sormak istedim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Pardon Yorumla Soran +1 yıl Sende yazıyor muydu bir şeyler Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayır Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Senin telefonu başkası kullanmıştır ya da sen başkasına yazmışsindir
Bu özellik geleli çok oldu
Bu özellik geldiğinde sende yazıyor muydu bir şeyler
Kendin yazmışsın bunları
Bem yazmadım işte o yüzden sormak istedin girdiğimde bunlar yazıyordu. Başka biride yazamaz çünkü o saate telefon elimdeydi
O özellik bende bayağıdır var.
Bu özellik geldiğinde sende yazıyor muydu bir şeyler
Çoktan var üç ay oldu
Bu özellik geldiğinde sende yazıyor muydu bir şeyler
Hatırlamıyorum
Bu özellik bayadır var.
Not tutmak için yazıyorum🤣
Kendinle ilişkin çok güzel😄
Ben yazmadım girdiğimde bu yazıyordu bi ilginç geldi sormak istedim
Pardon
Sende yazıyor muydu bir şeyler
Hayır