Wp de ben kendime mesaj atabiliyorum yeni gelmiş galiba ve bende altaki yazı yazıyordu sizdede yazıyor muydu böyle bişeyler?

wp de ben kendime mesaj atabiliyorum yeni gelmiş galiba ve bende altaki yazı yazıyordu sizdede yazıyor muydu böyle bişeyler
Wp de ben kendime mesaj atabiliyorum yeni gelmiş galiba ve bende altaki yazı yazıyordu sizdede yazıyor muydu böyle bişeyler?
Wp de ben kendime mesaj atabiliyorum yeni gelmiş galiba ve bende altaki yazı yazıyordu sizdede yazıyor muydu böyle bişeyler?
Cevapla