BlaBlaCar uygulamasından bir adamla tanışmıştım, buluşalım diyor. Amacı kötü müdür?

otobus için bilet bulamamıştım baktım oy oranı yüksek aradım anakradan bursaya gittik Bi adam daha aldık yoldan ikiside askerdi neyse iste sonra 3 aydır buluşalım diyor Bi ara kafam güzelken sana güvenmiyorum demiştim buna ilerlemiş bir ara bana fırsat ver beni tanı ortamını yasantimi gör demişti ama içime sinmiyor bi türlü buluşalım diyor yok deyince ne arıyor ne soruyor
Güncellemeler
+1 yıl
yazdığıma sadece emoji koymuş het yerden engelledim onunla mı uğraşacam aman
BlaBlaCar uygulamasından bir adamla tanışmıştım, buluşalım diyor. Amacı kötü müdür?
Cevapla