Bel altı muhabbet eden biriyle dısarda buluşmak doğru mu?

Çocukla c2 uygulamasında tanıştık. Haliyle muhabbet öyle basladı. ama ben normalde bunlara karsı biriyim. reelde böyle biriyle görüşmek sorun olur mu. beni beğendiğini tanımak istediğini söylüyor..

Bel altı muhabbet eden biriyle dısarda buluşmak doğru mu?
Cevapla