27 yaşındayım, yayıncılık için çok mu geç kaldım?

Odama 35 TL'lik sistem düzdüm. Bana bu işlerde yükselmek zirveye çıkmak için önerileriniz nedir? Sosyal medyayı nasıl kullanmalıyım?
27 yaşındayım, yayıncılık için çok mu geç kaldım?
Geç değil Oyun dışı amacın olsun yayında yükselirsin
Çok zor geç kaldın
Instagram reelsleri ve youtube shortu iyi kullanırsan çok hızlı yükselirsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
27 yaşındayım, yayıncılık için çok mu geç kaldım?
Cevapla