
Fotoğraf çekindim ama karanlık biraazcık, paylaşılır mı bilemedim.. anlık bir fotoğraftı, o yüzden güzel sankiiiğ

Fotoğraf çekindim ama karanlık biraazcık, paylaşılır mı bilemedim.. anlık bir fotoğraftı, o yüzden güzel sankiiiğ
Soyal medyada pek birsey kullanmam.. resimlerim hatira olarak kayit ederim. Hatira olarak her animi hemen hemen..
Yaslandigimda hayat hikayemi tekrar canlanmasini isterim..
Cevap
18Cevap
Ben genellikle bu sıralar hiç paylaşmıyorum ama çekersem de mükemmel olmalı o şekilde bir takıntım var yani öylesine fotoğraf paylaşmam hiç
Telimin ön kamerasına toz girmiş nasıl olmuşsa o kadar kötü çekiyorki anlatamam. Paylaşılmaz o şekilde.
Anlık resimler daha güzel oluyor bence daha doğal halimiz, ben pek poz vermeyi becerenlerden değilim doğal davranmak gerekiyor
Paylaş bence gayet güzel fotoğraf. Hem filtre yapan çok insan var. Bazı filtreler netliği bozsa bile.
Zaten paylaşırken kalite biraz düşer ama çok kötü olanı da paylaşmam.
Pek fotoğraf çekilen paylaşan biri değilim… öyle bir fotoğrafı paylaşmazdım…
Eski fotoğraflarım var megapiksel olarak düşük 😀
Tamamen çamur olanları değil. Geri kalanları evet. Zaten en kaliteli foto koysam bile bozuluyor kalitesi
Yapay zeka ile kalitesini artırabilirsin
Yok genelde en kaliteli olani paylasirim
Hayır paylaşmam
hayır çok cringe
Herkes en mükemmel shoplu olanı paylaşır
fotoğrafı görelim ona göre yorum yapalım :)
Remini uygulamaasını kullanıyorum ben
Sosyal medyada foto paylaşmıyorum
Hayır.
Kalitesi düşükse şu uygulamayı önerebilirim. (Remini)
ne alaka,, bu kadar gereksiz sorun da olmaz ki
Hayir paylasmam
Paylaşmam
Evet
Güzelse paylaşırım
Bayılırım
bu foto sana mı ait?
çekilmişsin
O kadarda düşmedik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?