evet bencede yan yana geldiğinde insanlar sonra konuşmuyor :) cafelerin önünden geçiyorum 4 arkadaş oturmuşlar mesela hepsinin elinde telefon çay kahve her neyse hepsi telefon başında hiç konuşmuyorlar telefonda konuşmaya alışıyorlar konu bulamıyorlar belkide :) önemli bir konuysa değişebilir durum acil bir durumsa
Yav ben aşırı darlanıyorum saatlerce süren telefon konuşmalarından. Önemli bir konu varsa yüz yüze konuşmayı tercih ederim ama kişi keyif alıyorsa bir sorun yoktur tabi.