Ateşin ve tekerleğin icadından sonraki en büyük buluş sizce nedir?

Fukara düşüncelerim için özür dilerim ama kontakt lens diyorum ya 😂

10 12 senedir lens kullaniyorum. İncecik bir şey, kâğıt desen kağıt degil, nasil benim kör gözlerimi görür hale getiriyor 😀 inanilmaz bisey. 🤓🧐

Teşekkür ederim lensin mucitlerine. Cok iyi insanlarsiniz.

Ateşin ve tekerleğin icadından sonraki en büyük buluş sizce nedir?
Cevapla