Sahip olduğunuz akıllı telefondan memnun musunuz? Değilseniz hangi telefona sahip olmak isterdiniz?

Sahip olduğunuz akıllı telefondan memnun musunuz? Değilseniz hangi telefona sahip olmak isterdiniz?

Samsung Galaxy s23 alırdım.
Rica ederimm 💖
Hiç öyle pahalı telefon saçmalıklarına girmiyorum ben.. Millet evini satıp alacak kafada nerdeyse inanamıyorum :D
Teşekkür ederim 🙃💫
Rica ederim :)
Cevap
11Cevap
İphone 14 almak isterdim
İphone 14 pro max 5 milyon tane alırım biri beni olur diğerlerini satarım😄
Paran zaten sınırsız hâlâ ticaret derdindesin 😂😂
Alo desin iyi olsun benim için telefon önemli değil. Hatta bana bu telefon sana yakışmıyor diyorlar umrumda bile değil
İki akıllı telefonum var ve ikisinden de memnunum. Sorun çıkartana kadar kullanmaya bakarım. Zira kolay kolay değişiklik yapmayı sevmiyorum.
bir son model iphone kopartmak isterdim ama zamanı değil şimdi
Telefonun sorun çıkarmaya başlarsa google üst seri android cep telefonunu alırdım. Para, tercihimi markaların amiral gemileri yönünde değiştirebilir sadece.
S23 veya S24 çıkınca S24 alırım :D
Samsung Galaxy S23 Ultra.
Samsung Kore Merkez Ana Üretim Tesisi
Samsung Galaxy S 23 pro
Nokia 3310
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?