Galiba dolandırıldım be çok uzun oldu okuyun lütfeeen?

İg üzerinden shopier aracılıgıyla kılıf aldım 130 tl ye karga ücretiyle 160 asla parasında değilim kılıflar el yağımı olduğu için 15 20 günde geliyormuş tamam ona da okey hiç sorun degil beklerim ama telefonum dün düşüp arka kısmı kırıldı ve kılıfı da yoktu bu onların sorunu degil tabikide ama ben çok sinirlendim ve bir kılıfı 15 20 günde nasıl yapamazsınız rezalet resmen ben bile daha hızlı yaparim yazmışım şahsi hiçbir küfür veya hakaret yok tabi aynen sizinde üslubunuz ve terbiyeniz rezalet iğrenç ve mide bulandırıcı birisin yazıp engellemiş ben bunu arkadaşıma söyledim böyle böyle yaz paramı göndersinler arkadaşım da düzgün bir şekilde konuşmasına rağmen hala ayarlı bir şekilde konuşmaya devam ettiler ve en sonunda kart numarası istediler sonra da engellemişler telefonu yeni aldığım için kılıfı internetten siprariş vermek istedim çünkü daha güzel yapıyorlar diye telefonumun arkasının kırılmasıyla hiçbir alakaları yok ama ben cidden yavaşlıklarına çok sinir oldum ve her yerden de engellediler sizce ne yapmalıyım
Galiba dolandırıldım be çok uzun oldu okuyun lütfeeen?
Cevapla