Topluca "Tuşlu telefonlara dönme kampanyası" olsa, katılır mıydınız?

Bu kampanyayı başlatacak kişi ben olabilirim bile. :D Sosyal medyayı asla kullanmıyorum, kullansam bile ailemden başkasıyla etkileşimde bulunmuyorum.

Her zaman içi kitap, dışı çimen kokan bir evim olsun istemişimdir tıpkı mandıra filozofu gibi ahahhzzhzha

Hayır katılmazdım, akıllı telefonumdan vazgeçemem.
Evet katılırdım, akıllı telefonlar çok vakit alıyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ankete katıldığınız için teşekkürler!
Anket sonuçlarına göre kadınlar teknoloji bağımlısı ve erkekler çoğunluk olarak tuşlu telefonlara dönermiş.
Topluca "Tuşlu telefonlara dönme kampanyası" olsa, katılır mıydınız?
Cevapla