Telefona "yeniden başlat" yapmak mı "kapatıp açmak" mı daha doğru olur?

zaman zaman telefona "daha iyi performans için telefonunuzu düzenli olarak eniden başlatın" uyarısı geliyor.

birkaç kez yeniden başlat dediğimde kapatıp açmaya göre daha uzun sürdüğünü fark ettim.

ben de artık kapatıp açıyorum yeniden başlatmak yerine.

ikisi de aynı etkiyi yapar mı? hangisi daha doğru?

Telefona "yeniden başlat" yapmak mı "kapatıp açmak" mı daha doğru olur?
Cevapla