+1 yılSevgilimle ilgili hiç paylaşmadım. Büyük konuşmak gibi olmazsa saçma buluyorum. Aklıma yazamadığımı profilime yazmak gibi geliyor. Eşimle ilgili olanı da yazacağımı sanmıyorum. Fotoğraf paylaşırım zaten sık sık. Tarihe, yok adının ilk harfini koyup kalp koymaya falan ne gerek var?
02 Yorumla- +1 yıl
saçmalık ötesi hiç bir zaman yapmadım ömrümde
- +1 yıl
Ben de
En İyi Cevaplar
+1 yılAsla eşimi paylaşamam
Çocuklukta olan bütün sevgililerimin özel hayatlarınini burada bütün hayatını paylaşabilirim. Adı üstünde sevgili
Bir gün gelecek başka birinin olacak birini neden seveyim ya da neden onun özel hayatına saygı sevgi duyayım
Onu bütün dünya âleme söylerim paylaşırım umurumda bile olmaz ama hayat arkadaşım benim her şeyim. Ne anam babam ne kardeşlerim. Benimle aynı sofrada ondan başka kimse olmazken. Yaşadığım iyi kötü anılarımda. Dert keder sıkıntılarda. Mutlu anlar da. Hep hayat arkadaşım.
Benimle aynı sofrada evde odada yaşayan hayat arkadaşımın lafını bile ettirtmem
Onun için ölürüm de öldürürüm de
Çünku o benim her şeyim
Varımı yoğumu bütün hayatımı paylaştığım insan o00 Yorumla
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılEşim ya da sevgilim yok olsaydı da sürekli tarih paylaşmazdım tabi ki de bunu benim ve sevgilimin bilmesi zaten yeterli benim için her zaman. yani insanlara reklam yapmayı sevmiyorum hiç bir şekilde. bu yüzden de eşim paylaşalım derse ya da sevgilim paylaşım derse paylaşırdık ama bunun haricinde ben yazmayı gereksiz buluyorum yani ilk kez sevgilisi olmuş da sanki insanlara bakın sevgilim var demek gibi bir şey oluyor bu çünkü daha çok yine de kimseye karışmıyorum tabi ki de
00 Yorumla
İnternet & Teknoloji konusunda 548 cevap paylaştı. 1. Yıldız kaymış 2. oğlan kız duraksamış 3. hey dj! 4. eros sa as demiş 5. Abi ben suri 6. Köpek gibi yorulmuş 7. Öğk ter! 8. Yıkandıktan sonra barış 9. O ter için bi kılıf lazım! 10. Sen şimdi naneyi yemedin mi kalemi 11. Oysa ki sadece duraksamıştılar 12. Sen kimsin evladım? :D
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Ahahahah bu benim ex’in vizyonsuz karısı resmen. Ya evlilik tarihini yazarsın anlarım, çocuğunun doğum tarihini yazarsın onu da anlarım ama hamile olduğunu öğrendiğin ana kadar yazmazsın be kardeşim. Benim ex’in karısı tam olarak öyleydi. Aşırı vizyonsuz biriydi hala öyledir eminim. Ben sadece bir tarih yazardım yazarsam. Hatta durun gidip bakcam hala yazısı duruyorsa atcam buraya da biraz gülün. 😂😂😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
Buradan silinmiş bağlantı bu
dosya.hizliresim.com/dgm6nnuf8r70qHK/preview
- İnternet & Teknoloji konusunda 630 cevap paylaştı.
+1 yıl2017 1 ile 2017 3 arası anlatılmak istenen nedir😳 benim anladığım çok ayıp 😂🤭 o yüzden anlamazlıktan geliyorum 😂😂 2015 8 ne alaka hala anlamadım 🤔😂
Hiç böyle mallıklarım olmadı😪 yapsam mı acaba🤔 ilk bakışma günü, ilk kahve içme yemek yeme günü, ilk gülme günü, ilk aşkım deme günü, ilk koklaşma günü, ilk wpye ekleme günü😂 ilk 4 n ile günaydınnnn mesajı atma günü falan filan yapsam mı🤔 üşenirim yaaa😂216 Yorumla- +1 yıl
orada rock konserine gitmişler 🤪
- +1 yıl
dediğim tarihler ise o kadar uzun süremez 😂😂😂
- +1 yıl
Ahahhahahhahahhsjdka haykırdım kız 😂😂 2017 1. ayda imam nikahı kıymışlar 😂 nasıl açlıksa bu artık maşallahhh😂😂🤭🤭
- +1 yıl
enişte çok güçlüymüş işte keban barajı bile bu kadar geç su aktarımı yapmaz 😂😂😂😂😂😂😂😂 uhaaaa o tarih imam nikahı mı kız 🙄😂😂😂😂
- +1 yıl
Ben imam nikahı olarak yorumladım🤔 barajdan su aksın diye yağmur duasına çıkış zamanlarıda olabilir tabi😂🤭🤭
- +1 yıl
ya da bu kocişkosunun bu özelliğini fark etti dualar ediyor orada 😂😂😂😂
- +1 yıl
Ahahhahahhahshahah🤭🤭 bu daha da mantıklı😂😂
Kadın tüm şansını sanırım bunda kullanmış😂 - +1 yıl
keşke pankart açsaydı görmeden inanamam 😂😂
- +1 yıl
😂😂 görsen de inanma ama görme boş ver gözlerin kanamasın 😭
- +1 yıl
evet bence de şimdi kusarım falan boş yere 😂
- +1 yıl
Kusmuğuna yazık😂😂
- +1 yıl
evet o bile daha değerli haklısın 😂
- +1 yıl
@Firu_Zen abooooo😱😱 doğru 😱 olan kıza olmuş dicemde kız 2017 1 de dua ediyor 😂😂 demek mutlu 😂
- +1 yıl
Tükürdüğünü 24 boyunca yalamış olamaz yaa 😂😂 orası sıkıntı 🤔 iş orada bozuluyor hep 😂
+1 yılHiçbir şekilde yapmam, saçma geliyor Saklı olan, paylaşılmayan, nihayet değerli olandır; hayat gibi. Kierkegaard sanıyorum, "hayatını saklayan güzel yaşıyordur." der. Çünkü güzel olan cevherdir, saklanır. Herkesin beğenisine sunulan hayat ise taşı yaldız ile boyayıp parlatmaya benzer., sosyal medyada ise bunun manası bile yok.
20 Yorumla
+1 yılAllahım beni böyle bir insan olarak yaratmadığın için sana binlerce kez şükürler olsun.. 😄
15 Yorumla- +1 yıl
beni de ALLAH’ım 🤲🏻 😀
- +1 yıl
Amin diyelim.. 🤲🏻😄
- +1 yıl
Utanmasa hangi saatler arasında lavaboya gittiğini de yazacakmış.. 🤣
- +1 yıl
belki de şifrelenmiş şekilde onu da paylaşmıştır henüz şifreleri çözemedik 😂
- +1 yıl
Yok yok bunların arasında onun olması mümkün değil.. 😅
Çocuk 6-7 aylık mı doğmuş ya da evlilikten önce 12.2017 ile 13.2017 arası fanfinfon yapılmış bu demektir ki düğünden önce devam o yüzden çocuk erken doğmuş ay kafam çorba oldu milletin şeysini düşünmekten 🙂
03 Yorumla- +1 yıl
bak bunı şimdi sen diyince farkettim ve bunlar sanırım yüzük işareti yazıldığı gün yani sözlendikleri gece mutluluktan çocuk yapmışlar 😂😂😂
- +1 yıl
layık kul olamıyorum maalesef 🥺 böyle de yaratabilirdi 🥺
+1 yılYaptığımız bütün ilklerin tarihini tutabilirsem not tutardım, ilk kez öpüşmemiz, ilk kez sarılmamız, ilk kez kavga etmemiz, ilk kez sinemaya gitmemiz vs. Ama paylaşır mıydım pek emin değilim. Önemli olan herşeyi paylaşırdım ama.
00 Yorumla
+1 yılBen paylaşmam hiç hoş durmuyor. Paylaşanları da hep tuhaf karşılamışımdır. Hayatın bana bir cilvesi olacak ki erkek arkadaşım da benim tarih yazmamı istemişti. Tabiki de yazmadım. Siz siz olun dalga geçmeyin. 😄
00 Yorumla
+1 yılBanada anlamsız geliyor. İyiki evlenmişler. Birde yıllarca gelinlikli halini koyanlar var. Görmemiş gibi
02 Yorumla- +1 yıl
onlardan benim listemde de var 😂
- +1 yıl
Komik 😂
+1 yıl12.02.2017 ve 13.02.2017'de sevişmişler sanırım😂😂😂
Bu arada tarih koymak bence çok aptalca. Koyulacaksa bir tane koyulur ve yeter bence. Her ayrıntıya gerek yok😂😂00 Yorumla
+1 yılBu tarz paylaşımları görünce artık otomatikman tarihleri çözmeye çalışıyorum, bulmaca gibi gerçekten 😄
01 Yorumla- +1 yıl
gerçekten de öyle 😆
+1 yılYani bununla ilgili bir ibare paylaşacak olsam böyle her şeyi yazma zahmetinde bulunmazdım küçük bir baş harf veya sade bir tarih ya da sadece tek bir emoji ile ifade ederdim max
00 Yorumla
+1 yılHangi gece seviştiklerini bilmesek geberirdik merakımızdan ama öyle demeyin..
Hiç paylaşmadım, paylaşmam.
01 Yorumla- +1 yıl
zaman bile vermiş öyle deme tam bir gün sürmüş 😂
+1 yılİncini cincini didiklemeye gerek yok güncel olan bir tane yazarsın sevgili nişanlı evli yani tarih olarak bir tane yazsan yeterli diğer ikisini eşin bilmesi kafi
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 577 cevap paylaştı.
+1 yılDil ve su neyi anlatıyor 😂😂 kimse ilgilenmiyor abi tarihlerinizle bu ne 😂😂
19 Yorumla- +1 yıl
herşeyi anlatıyor anlayamayız biz aklımız ermez 😀
- +1 yıl
Aklımın erdiğine vicdanım eşlik edemiyor 😂😂 bu nedir ya
- +1 yıl
kızım borumu bi gün sürmüş rekor kitabına girecekler sen hâlâ diyosun ki vicdanım el vermiyor 😂
- +1 yıl
Bence orada bir demişler ilk temas 😂😂 allahın belası bize neler konuşturtuyor
- +1 yıl
ahahhaha haketmiyorlar mı ama sence daha edebim müsade etmiyo neler neler dicem ama
- +1 yıl
Ama çocuğu hangi gece yaptıkları yok bence ayıp etmişler 😂
- +1 yıl
onu anladığıma göre söz gecesi yapmışlar 😂 çocuğun doğum tarihi ile yüzük takılma gecesi uyumlanıyor sadece 😬😂
- +1 yıl
Her haltı yazıp en önemlisini emojisiz bırakmaları beni üzdü 😂😂
- +1 yıl
beni de üzdü kahroldum 😂
Hepsini anladım ama o 12.02.2017 ne yapmış onu anlamadım
16 Yorumla
+1 yılNe tarih ne bir resim hiç bir şey paylaşamam.. kimsenin haberi olmaz çok sonra aaa ne zaman falan derler şaşırırlar
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 496 cevap paylaştı.
u +1 yılHayır paylaşmıyorum. Bu kişi işsiz mi ne çok saçma ve tuhaf o tarihlerde olanlar belli işte...
00 Yorumla
+1 yılNe gerek var ya.. Cok acik bi sewgilim var haberiniz olsun he mesaji sjdkqmdkd yiyolardi zaten sevgilin olmasa seni
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yıl12.02 de ne olmus acaba 😂😂😂 daha sacmasini gormedim net
05 Yorumla- +1 yıl
dilinde aft çıkmış tarihi 😀
- +1 yıl
Ajajsjsjs sus yoksa inanırım😂😂😂😂
- +1 yıl
insan inanmak istediğine inanırmış 😌😌😌
- +1 yıl
Yarabbel alemin çok şükür ki böyle yaratmamış aslında çok gormüyorum hayattaki tek başarısı bir erkeği elde edip onun golgesi altinda yaşamayi kabul edenlerden beklenen bir haraket ha bu dediğimde yanlis anlasilmasin da ne gerek var.
- +1 yıl
bunlar aynı zamanda kocişko diyip hayatta kocası olmanın en büyük servet olduğunu düşünen insanlar 😀
Benim instagramda da var tarihler 😂ama böyle emojiler ve ayrıntılı tarihler yok tabi🤣daha kısa benimki.
00 Yorumla
+1 yılBirisinde yalamış, diğerinde test sürüşü yapmışlar ten uyumunu yakalamışlar ve anlaşıp evlenmişler. Yine aynı şeyi yapıp çocuk sahibi olmuşlar.
00 Yorumla23 ocak tanışma 10 Şubat nişan 10 Mayıs düğün inşallah 10 şubatta da çocuğum olursa benden keyiflisi olmaz
00 Yorumla
+1 yılTarih paylaşacak kadar ilerleyen ilişkim olmadı olsa bile paylaşmam vizyonsuzca çocukca sanki başarı gibi ayrıca nazar diye bir şey var
00 Yorumla
+1 yılSana katiliyorum herkes görüpte ne yapcak birlikte Evlilik yildönümümü kutlayacaklar anlamadim
01 Yorumla- +1 yıl
çok itici
Hayır.. Çok irite duruyor.
Fotoğraf paylaşmak neyse de bu ne :D Öyk
05 Yorumla- +1 yıl
caner sen mi seçtin sorumu 😀
- +1 yıl
aferin seni her soruma bekliyorum 😃 🍰☕️ ikramlıklarım hazır 😂
- +1 yıl
ahahahahhaha ya off caner be koptum ha 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
+1 yılAsla paylaşmam millet görünce ne olacak. Bana ne yani 😂
03 Yorumla- +1 yıl
doğrusu bu mada 😀
- +1 yıl
Bir ara da şey vardı. Babasının kızı
Kocasının karısı
Anasının başısı bilmem ne sjdjdd - +1 yıl
falancanın prensesi😂
+1 yılPaylaşılmayan bir şey bırakmadı milletim.
Fikir yürütemedim, çok şaibeli o tarihler.
00 Yorumla
+1 yılBenim aklıma bişeyler geliyo ama söyleyemem eğer oysa yuh yani 😃😃
07 Yorumla- +1 yıl
o tabii ne olabilir başka 😂😂😂😂
- +1 yıl
Oha ya millette utanma kalmamış gerçekten 30 martta tamamdır demişler herhalde 😃
- +1 yıl
bunların kanlı çarşaf okumadıklarına hayretler ediyorum 😂
- +1 yıl
koymadıklarına olcak
- +1 yıl
Onun emojisi yok ondan koymamışlardır üf ya midem bulandı😃
- +1 yıl
ahahahah olsun bu kişi bulurdu ona da kılıfında bi emoji
- +1 yıl
Pislik insanlar ya 😬😬
+1 yılgörmemişin sevgilisi olmuş... neyse
paylaşmıyorum ne sosyal medyada ne burada bilen biliyor zaten
00 Yorumla
+1 yılabartmaya gerek yok baş harf ve kalp yeterli diye düşünüyorum
02 Yorumla- +1 yıl
o bile abartı
- +1 yıl
Yani abartı ama işte olabilir en sade şekli bu bence
+1 yılSaçma geliyor bana ilişkiyle alakalı detayların sosyal medyada paylaşılması, bana garip geliyor.
00 YorumlaTabi ki hayır sevmiyorum hayatımı sosyal medyada yaşamayı
00 Yorumla
+1 yılTam kezoluk bence. Büyük konuşmayayım ama yapmam kesinlikle..
00 Yorumla
+1 yılSadece bitiş tarihi paylaşıyorum bu aralar.
00 Yorumla
+1 yılHayır ayrıca yengemden sonra böyle paylaşımlardan nefret etmeye başladım
00 Yorumla
+1 yılÖyle demeyin tarihler önemli ama paylaşım yapmaya gerek yok
00 YorumlaSosyal medyada onunla ilgili hiç vşşe paylaşmam kendimle ilgilşde paylaşmam.
00 YorumlaBırak tarih tutmayı yediğim yemeğin adını bile tutamıyorum aklım da 😄
00 Yorumla
+1 yılMilletin gözüne sokmaya gerek yok tarihleri😂 ama foto falan olur
00 Yorumla
+1 yılŞu zamana kadar hiç yapmadım ama evlenince belki o da beeelkii sjsjshjs
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle paylaşmam, paylaşılmasından da nefret ederim.
00 YorumlaEvlendiğim zaman sadece sevgili olduğum tarihi ve evlendiğum tarihi paylaşırım o kadar
00 Yorumla2016 nerde neden 2015 den 2017 2018 varda 2016 niye yok
00 YorumlaTarih değil ama fotoğraf paylaşırım oda paylaşsın isterim.
00 Yorumla
+1 yılS. a. l. a. l. ç. a.. abartılı sevgi bile oyuncağa dönüştü.
00 YorumlaBu kadar detay vermem ama sevgilimle tarih atarım yani
00 YorumlaAynı tarihlere bende şaşırdım. Biri ilk boyna daldığı an biri de fisfisladigi zaman 😂
00 Yorumla
+1 yıl12 ve 13 ten sonra evlilik kararı alınmış demek ki önemli şeyler olmuş :D
00 YorumlaHayır paylaşmam çok fazla abartılı geliyor bana 🙄
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılBen hep şahit oldum bu benim arkadaş da yaptı utanmaz gördüm Instagrama koymuştu
00 Yorumla
+1 yılPaylaşmam.. Çok aşko kuşko şeyler bunlar.. 😄
O'ha.. 12.02'de başlayıp 13.02'de mi son bulmuş.. Yok artık.. 😅
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 700 cevap paylaştı. Olursa birgün sevgilim çok isterse paylaşırız yoksa hiç öyle işlere girmem
10 Yorumla
+1 yılBöyle aptalca seylere gerek yok
Evliysem Married Yazıp Kalp koyarım
00 Yorumla
+1 yılBen yaparım çünkü profilime günde çok bakan bı insanım profilimde onun yer alması bana herhangibir zarar vermez aksine her bakmada aklıma gelir
12.03.2020<300 YorumlaDondurma yalamış birinde diğerinde de dondurmanın külahı damlamis
00 YorumlaTarih neysede bilmem neyin karısı bilmeme neyin kocası şunun annesi bunun ablası diye yazanlar var çok komiik bence 😅😅😅
10 Yorumlamerhaba bazibseyler özeldir ve kisilerin kendinde kalmalidir diye dusunuyorum onun icin fazla paylasmayi sevmem guzel gunlerr...
00 Yorumla
+1 yılTarihlerle aram iyidir ama ne not tutarım ne de paylaşırım. Sadece hafızamda yeri var☺️ karşıdaki hiç dile getirmiyosa bende üstüne düşmem.
00 Yorumla
+1 yılBen böyle tarih paylaşımlarını saçma buluyorum özel olayların çiftler arasında kalması gerekir özenti olmaya gerek yok 😌
00 YorumlaBiz sevgili olduğumuz tarihi nişan tarihini ve düğün tarihini yazdık hala duruyor 😂😂
00 Yorumla- Devamını Gör (120)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 