Benim en sevdiğim Instagram özelliği hikayemi yakın arkadaşlarımla paylaşmak. Şimdi bu özellik gönderiler için de geçerli!💃💃 Gelsin akraba yorumlarından özgürleşen yeni, eğlenceli postlar.🤪
Bu yeni özelliği siz de kullanacak mısınız?

Benim en sevdiğim Instagram özelliği hikayemi yakın arkadaşlarımla paylaşmak. Şimdi bu özellik gönderiler için de geçerli!💃💃 Gelsin akraba yorumlarından özgürleşen yeni, eğlenceli postlar.🤪
Bu yeni özelliği siz de kullanacak mısınız?

Bence güzel bir özellik ama ben zaten çok sık kullanmıyorum instagram. sadece arada komik videolara bakıyorum o kadar. bunun dışında yazan yok zaten ayada gönderi de çok sık paylaşmıyorum hiç sıkılırsam giriyorum sadece. ama instagrama gelebilecek daha çok güncelleme yok bana göre. yani zaten her özellik var gibi bu yüzden de bence daha çok yenilik gelmemesi lazım diye düşünüyorum.
Bence çok güzel bir uygulama ancak yapılması gereken bazı özellikler de var mesala Daha önce facebook da vardı Arkadaşlık İsteği gönderme butonunu ve dürtme durumunu kaldırabiliyordunuz Instagram da hesabın gizli de olsa istek gönderebiliyorlar bu mesala kaldırılmalıdır. Gizli hesaplara istek gönderilemesin. sadece kişi kendi arkadaş ve iletişim kuracaklarına önceden haberdar ederek ekler
Çok iyiymiş. Peki sadece görmesini istemediklerimizi seçemiyor muyuz hikaye gizlemek gibi gönderi gizlemek efsane olur hee.
Bir Instagram kullancııs olaraj yakın. Arkadaşlar olarak paylaşsa bile ben görebiliyorum mesela ama beni yakın arkadaşlarına eklemediğine eminim nasıl oluyor o
yakın arkadaş listem 0. hiç uğraşmadım aman şu kişiler görsün, şu kişiler görmesin diye liste oluşturmaya. bişi paylaşıyorsam kimseden saklayacak da değilim. rakı mı içiyorum, muhafazakar amcamlara kadar herkes görsün, neyi kimden saklıyorum ki :D
sadece WhatsApp durumlarımı gizlediğim kişiler var, onlar da iş icabı olarak rehbere eklemek zorunda kaldığım sadece iş amaçlı olan kişiler ve patronlarım :) iş hayatımdaki kişilerin özel hayatımı görmesini istemem açıkçası o kadar.
Cevap
26Cevap
İyice işin cıvığı çıktı. Gizlilik o bu gelen olaylar saçma sapan hal aldı. Kim nerde aktif kim kime açtı veya açmadı durumlarını. İlişkiler bozacak bir sürü özellik.
geçmiş olsun. artık aldatılma oranı artar hahahaha
Bu özellik uzun süreden beri vardı. Eskiden kullanırdım da artık saklamıyorum hikayelerimi. Patronum da görüyor babam da görüyor. Sorun olmuyor.
Sosyal medya hesaplarım yok. Kullanmıyorum. Çok önemli şeyler için sadece WhatsApp. Gerisi boş muhhabet.
Yakın arkadaşlar özelliğini daha hiç kullanmadım. İnsanların düşünceleri umrumda değil istemeyen takipten çıkıyor zaten. Gizlim saklım da yok
Hayır, kullanmayacağım. Herkese açık şekilde devam.
bu çok önceden yok muydu ben sadece gizliyorum görmesini istemediklerini bu özelliği saçma buluyorum
Çok hoşuma gitti, hemen gelmeli. 😂😂 Akrabalarım yüzünden gönderi atamıyordum.
kıskandırmak
fesatlanmak adına yapılan boş beleş işşler
Bir gün yeniden Instagram kullanmaya başlarsam kullanirim..
Sadece aile bireylerini çıkartırlar gerisine açık yaparlar
Her yeni özellik, insanlar arası ilişkiyi bozmak için ekstra sebibiyet yaratacak
Zaten çok aktif kullanmıyorum herkes görebilir
İnstada herhangi bi paylaşım yapmıyorum bana bi faydası olmayacak 😂
Böyle saklaya saklaya komple herkesten gizleyeceğiz tüm gönderileri
Şu saçma ve popüler uygulamayı hiç kullanmadığım için kendimi bir şey sanıyorum ahaha
Sadece yakın insanları ekliyorum o yüzden kullanmam gibi
Instagram'da herhangi bir gönderimim olursa o zaman düşünürüm.
Kimseden saklayacak birşeyim yok hayat tarzımı beğenmeyen takipten çıkabilir 😀
İstemedigim kimseyle takipleşmiyorum gerek yok yani
Zaten takip edenler görüyor sadece bu ne tam olarak nesi farklı
Instagram kullanmıyorum Twitter a gelirse olabilir:)
Güzel özellik, daha önce çıkmamış olması bile garip. Kullanılır
Varda kullanmıyorum İnsregram i . Nasıl siliniyor mu İnstegram Hesabını Komple silmek istiyorum.
O zaten var ya uzun zamandır ama ben Instagram kullanmıyorum ahahahhasjsj
Kesinlikle... en çok beklediğim güncelleme olabilir.
Ayıp olmasın diye silemedigim yılan çok.
Ya bana sacma geliyor neden yakın görmediğin insanları sayfanda bulundurursun ki
Sosyal medya hastalığım yok, umurumda da değil. 😂
Cringe ne alaka bu ozellik
Hep böyle bi özellik olsun istemmiştimmm
Bence oldukça gereksiz olmuş
Kendi blog hesabım için herkese görünür yaparım
Çok saçma gönderilerini görmesini istemediğin kişiyle takipleşme o zaman
Şu an çok mutlu oldum 😂😂
Bence de güzel bir şey.
Instagram kullanmıyorum ki
Instagram kullanmıyorum.
Evet kullanabilirim aslında güzel bir özellik.
Çok iyi bence, kullanırım
Hayır hiçbir şey paylaşmıyorum
Bencede her içeriği herkesin görmesi saçmalık
sosyal medya ile aram yok
Aile ve akrabadan gizli yasamak icin cok guzel
Herzaman yenilik iyidir.
Ya yorum düzenleme gelsin beeee
Stori atarim ben
genelde story atıyorum zaten
Hikaye yakın arkadaş vardı ya zaten
Kullanır çoğu insan
Kullanmıyorum dün itibari ile de Dondurdum instayi
Aa çok iyi nsnsmxm
Ne güzel
Güzel bunu sevdim
beklediğim bir özellikti çok güzel oldu :)
Hayır kullanmam
ben hic bir özelligini kullanamdim
Ee bu çok iyi
Mükemmel sevdim
Oha çok iyi
aa ne güzel
Ben kullanırım : D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?