- Bireysel plan: 29.99 TL > 39.99 TL
- Duo plan: 39.99 TL > 54.99 TL
- Aile planı: 49.99 TL > 64.99 TL
- Öğrenci planı: 14.49 TL > 21.99 TL
gelen zam bu şekilde.. ben kullanıyordum ama belki iptal ederim

gelen zam bu şekilde.. ben kullanıyordum ama belki iptal ederim

Kullanmazmiyim. Gerci TR de yasamadigim icin bendeki fiyatlar ayri ama bize de geldi mi sadece TR icin mi bilmiyom tabi. Baska bir yontem buldum bir kac hafta once bir cok seyi daha ucuza alabiliyom artik, ornek; Netflix ve Spotify dahil. Malum TRnin ekonomisi, bende bizim ordan buraya (Şu an TRdeyim tatile geldim) vpn ile baglaniyom TRnin fiyatini aliyorum oyle o sekilde alinca ona gore kesiyor fiyat bildigin 5-10 lira gibi bir sey oluyor bi hosuma gitti bi hosuma gitti her seyi alasim geldi, kullanmadigim seyler bile (Disney falan) ksdkdndbdb
320 kbps ses kalitesi veren bir platformun 40 TL olması keriz kazıklamaktan başka bir şey değil. Apple Music Hi-Fi kalitesinde ( 1411 kbps ) ses desteği ve kalitesi sunuyor 19.99 TL'ye. Deezer aynı şekilde 31.99
Tidal Türkiye'den çekilmeseydi o da çok iyiydi.
Spotify tamamen kaliteden uzak, sadece ismini kullanarak fiyatı arttırıyor.
Cevap
35Cevap
Hayır ben kullanmıyorum
Kırılmış versiyonu kullanıyorum, ne para ödüyorum ne reklamlarla uğraşıyorum. Benim maaşıma %50 zammı yapılıyor ki bende %50 zam ile kullanayım. Youtube ve Spotify, gibi programları bedava premium kullanıyorum.
Banane abi ya! :D
Zaten hakeden bir platform zam mailini görünce single paketin 50 lira olduğunu düşünmüştüm
İnsanlar hep yadırgıyor ki zaten amazon prime gibi o da asla zamsız fiyatını haketmiyordu
Yeğenimin hesabından girdim ama kapatmış öyle dedi , ona rağmen hala çalışıyor:))** ama kapanmış olsa abone olurum çünkü hayatım müzik 🎧 benim❤️💋🙈
Hayır hem Spotify hem youtube premium üyeliğim vardı o yüzden Spotify kullanmamak sorun olmayacak.
Kullanıyorum fakat ücretsiz olarak. Arada bir iki reklam çıkıyor fakat önemli değil.
Bizde her şey kaçak. Bütün platformlar sjsjjsjsjsjsjjs
Evet az önce mesaj geldi 54.99 olmuş paketim, kullanmaya devam edeceğim.
kullanmıyorum indirdim bir ara ama ısınamadım
Ölene kadar AÖF öğrencisi kalıcam bunlar yüzünden 😂
Evet ya az önce gördüm. Bi bu kalmıştı zam gelmeyen.
kullanıyorum. parasının karşılığını veriyor bence
Ben ücretsiz kullanıyorum her zaman da değil o yüzden satın almayı düşünmezdim
Spotify aktif olarak kullanıyorum, playlistlerim dolu ücreti umurumda değil.
Spotify'dan Apple Music'e geçtim, ses kalitesi çok daha iyi.
Allah kahretmesin neyse sikke sikke vereceğiz parasını
Yt Music kullanacağım
Hayır kullanmıyorum işim olmaz
Hayır Youtube music kullanıyorum
kullanıyorum üzdü bu haber beni
Hayır kullanmıyorum.
Kullanıyordum şuanda değil
Eeevet kullanıyorum ama hileli
kullanmıyorum zaten ki
Evet kullanıyorum yapıcak bişey yok..
kullanıyorum gayet uygun
Kullanıyorum Mod APK versiyonunu ama
Hayır kullanmıyorum 😃
Apk sagolsun pekte umrumda değil:)
Geçen ay iptal ettim.🤦♀️
hayır, spotify kullanmıyorum.
Kullanmaya başladım zam geldi 😄
Aile paketi kullanıyoruz😅
Kullaniyordum biraktm
Yt music aboneligim var
Hayır yılbaşında tekrar gelicek
kullanmiyorum ücretli olarak
Kullanıyorum
Hayır teşekkürler
Kullanmıyorum
Yani normal gelmesi evet kullanıyorum
Kullanmıyorum
Valla ben hileli kullanıyorum bedavaya gayet iyi
Evet
Kulllanmam
Artık kullanmıyorum
hiç kullanmadım
Hayir kullanmiyorum
you tube bedava
Severek kullanıyorum
Yuokk
Gereksiz pahalı ya.
Kullanıyorum.
Hayır hiç kullanmadım
Guzel amma ben x p e r almak icin yaziyorum sjsbjs
Kullanıyorum.
Kullanan düşünsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?