kendimi çok kötü hissederim
Umursamam
Eğlenecek şeyi bulurum
Psikolojik sağlığımı kaybederim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bütün sistemler çökerdi insanlar bankalarındaki paralarını bile çekemez vergi daireleri hastaneler hatta devlet ve şirkette çalışanların maas ödemeleri bile yapılamazdı sadece sosyal medya olarak düşünmemek gerekiyor..
Cevap
4Cevap
Ben çok kötü hissederdim.
İnsanlar olarak adapte olamadığımız bir durum olmadi çok büyük felaket olmadıkça da ayak uydururuz.
her şey gibi o da üzeri kapatılıp, bir köşeye alınır.
Alıştığım için zor olurdu büyük olasılıkla hepimiz internetle yatar kalkar olduk
öyle bişi olamaz tüm sistemler çöker kişisel olarak olmayacaksa da zorlanırım internet insanların eli ayağı iletişim şekli
İnternet olmasaydı tüm şirketler çökerdi.
Daha güzel olurdu gibi
Gerçekten yaşamaya görmeye duymaya başlardik
Keşke sonsuza kadar olmasa
Sosyal medya olmasa da olur müziğim benle kalsin
Herkes depresyondq
Mazallah!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?