İnternet 1 yıllığına olmasaydı nasıl tepki verirdiniz?

kendimi çok kötü hissederim
Umursamam
Eğlenecek şeyi bulurum
Psikolojik sağlığımı kaybederim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İnternet 1 yıllığına olmasaydı nasıl tepki verirdiniz?
Cevapla