Benimde lyric hesabım vardı , yoruma kadın yabancı bir dilde ortaklık yapalım mı? dedi. Bende çevirdim de öğrendim. Sonra dedim yoook kardeş falan diye açıkladım. Bir hesabına bakayım bunun dedim. Yazdıktan sonra geliyor bu aklıma tabii. Sonracıma bir baktim... 0 takipçi 0 takip. Bende iyi niyetle sordu sandım. Hesabı çorcaktı belliki. Ama zaten vermem yani... niye veriyom? Vermem canım aaaa...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Benimde lyric hesabım vardı , yoruma kadın yabancı bir dilde ortaklık yapalım mı? dedi. Bende çevirdim de öğrendim. Sonra dedim yoook kardeş falan diye açıkladım. Bir hesabına bakayım bunun dedim. Yazdıktan sonra geliyor bu aklıma tabii. Sonracıma bir baktim... 0 takipçi 0 takip. Bende iyi niyetle sordu sandım. Hesabı çorcaktı belliki. Ama zaten vermem yani... niye veriyom? Vermem canım aaaa...
Seni stalklamışda olabilir birisi ama hesabını açık yapmanı önermem tanımadıkları bakıyor falan rahatsız edici
her şey gizlide ama işte kuzenimin kankalarından biri fakemiş takip ettiklerini takip ediyormuşta benim stalklanıcak neyim var ya xğkwoşx
Zararsız mı bunlar 🤧
Fazla canını sıkma smm panel botudur.