Telefon yurt dışı olayını yaptırmazsak ne oluyor, yurtdışındaki teli türkiyede kullanamaz mıyım?

Ben yurtdışında yaşıyorum 3 senedir. TR den aldığım telefonu kullanıyorum burada hem türk hattı hem yabancı hat çalışıyor. şimdi telimi değiştireceğim ve burada yaşamaya devam edeceğim. Bu durumda telefonu kaydettirmeme gerek yok sanırım. kardeşime de alsam ve o tr de kullansa türk hattı ile sorun mu oluyor? daha önce hiç yapmadım ve kardeşim kaydettirmek lazımmış dedi. ben eski telimde bi sorun yaşamadım 2 ülkede de 2 hatla da çalıştı.

Telefon yurt dışı olayını yaptırmazsak ne oluyor, yurtdışındaki teli türkiyede kullanamaz mıyım?
Cevapla