Ben aynen ok tamam gibi sözcüklere çok sinir olurum 😄😄 

Aynen
Ok
Tamam
Sadece emoji
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ok yazarsa çok sinirlenirim. Sevmiyorum bu kelimeyi başından savar gibi. En azından anladım, tamamdır vs. yazılabilir. Ok af edersiniz s. git gibi bir şey.
Aynı düşüncedeyim zahmet edip yazmasinlar bence de 😄
Sadece emoji
Aynn
Ok
tamam
selam
Nbr
Gibi gibi böyle şeyler yazılırsa gerçekten o kadar böyle buz gibi oluyorum ki anlatmak mümkün değil
Sadece emoji ile cevap verilmesi.
Bende buna iki gülücük atıyormuşum😂😂
Yaparsam bir saniye düşünme 😂😂
Tehlikeli 😎
Her soruma yanıt veren biri olarak o kadar torpilin olsun 😇 ne dedik hakkınızdır efendim😇
Orası zaten öyle yanlış mı anlattım yoksa söylemek istediğim o değildi zaten 😄 iletişim tek taraflı olmaz haklısın bende yanıt veriyorum zaten güzel sorularınıza efendim😇
Sadece ondan değil tabikide 😇 yorumlar güzel ve kaliteli 🙏
Cevap
4Cevap
Yazacağı şeyleri tek tek yazarsa
Ok dediği zaman bir de tm o zaman diyorum o ok senin... neyse tövbesteyşın...😂
Aslında düşündüğüm yazamadığım 😂😂
Yazdığım da olmuştur 😂
Tersine denk gelmemek en hayırlısı 😂
Ben bunların hepsini yazıyorum karşı taraf umrumda değil
O zaman durum biraz sıkıntılı 😕😕
Beğenmeyen yazmaz bana a yazarlar ben sıkıntı yapmıyorum çünkü
Özgüvene bak sen 😂 hayatında başarılar 😂
Hahaha saol tatlım
Sen her gördüğüne tatlım deme bence
Peki
Açıkçası böyle ok TM KiB AİO yazanlara fitil oluyorum
Ergen gibi zırt pırt konuyu cinselliğe getirirse mesela.
"Hmm"
O da ayrı bir gıcık durum evet 😂😂
(tamam, ok, evt...) gibi yazma şeklini sevmiyorum.
Tamam kelimesinin kısa halini yazmıştım ama demek ki sitede benim gibi sevmiyo😅
Ok en nefret etdiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?