Pasaporta işletmek icin uğraşacaksan değmez. Ama pasaport değil de, imei çaktıracaksan kapanmaması için, o zaman değer. Bunu da sadece Androidtelefona yapabilirsin iPhone getirteceksen olmaz.
İPhone alacaksan imei caktıramazsın. Mecburen pasaporta işletilmesi gerekiyor açık kalabilmesi için, o da Türkiye ile aşağı yukarı aynı fiyata denk gelir. Hiç uğraşma.
Bak şimdi tr de aynı telefon 76 bin den 82 bine kadar var rengine göre. Şimdi 6800 dirhem de, TL olarak 43.300 TL yapıyor. Fakat sen dubai den getireceğin telefonu işletmek için vergi odeyeceksin, tr de ödeyecegin verginin toplamı, 29.000 TL. E zaten bu parayı hesap edince 72 73 bin TL ye gelecek telefon. Sen bilirsin
En babası 3 5 bin kâr edersin. Bana sorarsan, uğraştığına değmez derim. O kadar paran varsa 2 3 bin kâr etmek için yurt dışından telefon getirip uğraşma.
E tabi vereceksin. Önceden olsa olurdu. Kanunu değiştirdiler ya, tr ile aynı fiyata denk geliyor. Bunu bilerek yapıyor hükumet anladın mı yurt dışından ucuza telefon getirmesinler diye
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet fark ediyor.
Pasaporta işletmek icin uğraşacaksan değmez. Ama pasaport değil de, imei çaktıracaksan kapanmaması için, o zaman değer. Bunu da sadece Android telefona yapabilirsin iPhone getirteceksen olmaz.
iPhone alacağım ya
İPhone alacaksan imei caktıramazsın. Mecburen pasaporta işletilmesi gerekiyor açık kalabilmesi için, o da Türkiye ile aşağı yukarı aynı fiyata denk gelir. Hiç uğraşma.
Fark ediyormuş öyle diyorlar
Öyle aman aman fark olmaz. Uğraştığına değmez.
1 ay sonra Dubai’ye gideceğim gittiğimde alacağım eğer çok fark ediyorsa yoksa şimdi sipariş vereceğim telefon için özel gitmeyeceğim zaten
Dubai de iphone 14 pro nun şu anki güncel fiyatı ne kadar?
1 TB 14 Pro Max 6.800 dirhem
Bak şimdi tr de aynı telefon 76 bin den 82 bine kadar var rengine göre. Şimdi 6800 dirhem de, TL olarak 43.300 TL yapıyor. Fakat sen dubai den getireceğin telefonu işletmek için vergi odeyeceksin, tr de ödeyecegin verginin toplamı, 29.000 TL. E zaten bu parayı hesap edince 72 73 bin TL ye gelecek telefon. Sen bilirsin
Uğraşmam 29 bin vergi vereceksem hiç
En babası 3 5 bin kâr edersin. Bana sorarsan, uğraştığına değmez derim. O kadar paran varsa 2 3 bin kâr etmek için yurt dışından telefon getirip uğraşma.
Uğraşmam zaten bilmiyordum ben öyle vergisi olduğunu teşekkür ederim 🙏🏻 zam gelmeden alayım bari şimdi 🙈
E tabi vereceksin. Önceden olsa olurdu. Kanunu değiştirdiler ya, tr ile aynı fiyata denk geliyor. Bunu bilerek yapıyor hükumet anladın mı yurt dışından ucuza telefon getirmesinler diye
Doğrudur
www.google.com/search
Al oku bak
Ben alayım şimdi 🙏🏻
Teşekkürler
Rica ederim hayırlı olsun şimdiden. Güle güle kullanın.
Teşekkür ederim inşallah
14 pm 26-27 arasına geliyor telefoncular 28-30 arası satıyor ona göre hesapla
Kesinlikle ediyor ama getirmişken en az 14 serisi
14 pro max istiyorum
Evet bende aldım 10-15 bin arası fark var burdakiyle
O kadar fark ediyor mu gerçekten
Evet bende aldım 27 bin tl kayıt parasıda 6 bin 32-33 civarı işte tr de şu an zam geldi gerçi ama
Bilmiyorum ya kararsız kaldım gittiğimde mi alsam şimdi mi alsam diye
Hangi ülkeye gidexeksşn
Dubai
Evet tr de 70 bin olan telofon burada 1200 dolar
Baya fark var
Ortalama kaç lira fark eder
30k 14pro max 256gb burada 55k
1 TB alacağım 44 bin falan Dubai’de
Doğrudur
Ama getirince kullanılmıyormuş ben 1 ay sonra gideceğim o yüzden aynı fiyata mı gelir bilmiyorum şimdi sipariş vermemle
44 veren Türkiye garantilisini alır bence
Garanti kapsamına girmiyor mu Dubai’den alınan?
1 yıl
Zaten 1-2 yıl kullanıyoruz da 29 bin vergisi varmış sipariş vereceğim şimdi Türkiye’den zam da gelir muhtemelen 1 ay içinde gerek yok hiç
Karar sizin ben kullanmıyorum
Alayım da kullanayım aldığımız yanımıza kâr kalıyor her şeye zam geliyor sürekli
Haklısınız
değmez