18 yaşındayım telefonum yok telefon alamıyorum ne yapmalıyım?

18 yaşındayım telefonum yok telefon alamıyorum daha önceden vardı 1 tane ilk telefonumu 10. sınıfta almıştım 3 ay önce bozuldu anneme vermiştim onun telefonu bozulmuştu sonra benim telefonum suya düştü bozuldu geçen ay babam abime yeni telefon aldı telefonunu çok beğendim hatta içimi geçirdim içimden keşke benimde telefonum olsa dedim hatta babam abime telefon aldığı gün bende hayal kurmuştum acaba babam banada bugün telefon alır mı inşallah fazla parası kalır banada telefon alır dedim sonra abimde kendi eski telefonunu anneme verdi şimdi annem kullanıyor onu.

18 yaşındayım telefonum yok telefon alamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla