Sizce faturalı hat mı yoksa faturasız hat mı?

Ben faturasız hat kullanıyorum. Ama TL yüklemek git gide zorlaşıyor. Fiyatı artıyor. Sizce faturalıya geçsem iyi olur mu?

Sizce faturalı hat mı yoksa faturasız hat mı?
Cevapla