Hangisi daha avantajlı iyi ve sizler hangisini kullanıyorsunuz?

Faturalı Hat
Faturasız Hat
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisi daha avantajlı iyi ve sizler hangisini kullanıyorsunuz?

Yani bence faturalı hatta avantajlı faturasız hattın da bir avantajı kalmadı ki fiyatlar hemen hemen aynı yok kontör bitti yok yükleme yapacağım bilmem ne derdin olmuyor otomatik ödeme talimatı da verdiğin zaman tıkır tıkır ödeniyor.
Teşekkür ederim
Cevap
17Cevap
Faturalı hat
Faturalı cazibesini yitirdi son fiyatlar feci! En uygun fatura 150'den başlıyor!
Ama ( hayatı genelde wifi ortamında yaşıyorsan), aylık 110 tl'ye denk gelen 12 aylık faturasız kampanyalar mevcut hala
Operatörün Turkcell ise asla faturalı olmazzzz, kazık yiyip yiyip duruyoruz 🥺 diğer operatörleri bilmiyom
Sürümden kazanmak için operatörler faturalı hatları daha uygun yaparlar. Faturasız hatli müşterilerini pek sevmezler
Faturalı hattım var, hiç faturasız kullanmadım. Her ay kontör yükleme ile uğraşmak istemiyorum.
Faturasız hat. En azından daha kontrollüce kullanabilirsiniz.
Faturalıda olsa faturasızda olsa aynı parayı veriyorsun
Faturasız tabikide faturalı dertten başka bişi değil
Faturaları hat daha avantajlı
faturalı hat pişmanlıktır
Kota derdi yok tarifeler çok daha cazip
Faturalı bence. Temiz iş. Uğraşma yok.
Faturalı hat..
Faturalı kullanıyorum yıllardır
Faturalı hat daha avantajlı 5 senedir kullanıyorum
Faturalı daha iyi bence.
Faturalı hat daha güzel kaç senedir kullanıyorum
faturasız
Faturasız
@whsinemm sen daha avantajlısın ama
Tatlı olarak
Faturasız Hat
faturasız
Faturalı
Faturalı daha iyi
Faturalı
Faturalı hat
Faturasız
Faturalı
Faturalı hat
Faturalı
Faturasız
Faturasız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?