İnternetten sadece görüntülü konuştuğum flörtüm "evlenelim, bana kaç gel" diyor. Gidersem pişman olur muyum? (Sayfa 2)

İnternetten sadece görüntülü konuştuğum flörtüm "evlenelim, bana kaç gel" diyor. Gidersem pişman olur muyum?
Cevapla