Arkadaşlarınızla konuşurken sesli aramayı mı mesajlaşmayı mı tercih ediyorsunuz? Edit : mesajlaşma 

Sesli arama
Mesajlaşma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Konuşmamayı
mesajlaşma
Cevap
13Cevap
Kısa sohbet olucaksa sesli arama uzun bir süre olacaksa görüntülü sohbet mesaj da kısa olunca tercih ediyorum
Genelde sesli aramayı tercih ederim çünkü uzun konuştuğumuz için mesaj yoruyor
ikisini de severim kısaca karşımdakini seviyorsam hepsi uyar bana
Mesaj yorucu oluyor. O nedenle arama yapmayı tercih ediyorum.
Yuz yuze tercih ediyorum, hem etkili hemde cok daha saglikli. :)
Sesli olursa duyguları daha iyi anlayabilirim.
Sesli konuşmaktan hiç hoşlanmıyorum, zarurî olmadıkça
Kişiye göre değişiyor samimi olduğum yakın arkadaşımsa sesli arama diğer türlü mesaj
Sesli arama.. Mesaj sadece love içinse üşenmem.
Mesajlaşma daha hoş, kavga edeceksek ararım djsk
duruma göre değişiyor önce mesaj atar müsaitmisin diye sorarım asla ergen gibi yazışamam
Kişiden kişiye değişir yakın arkdasimsa arayıp konuşuruz sesli mesaj atarım vb fakat yakın değilsem yazişırım
Sesli daha çok tercih ediyorum yazmaya filan üşeniyorum
Mesajda heycani alamiyoruz seslide her detayi tartisiyoruz mesela dedikodu😂
Google sesle mesaj yazma
Sesli aramayı tercih ediyorum
Genelde mesaj yazmak
Konunun ciddiyetine göre değişir
Genel olarak mesajlaşma
Genel de mesaj. Susmayan insanlar var.
Mesaj ses fark etmez konuşalım da😄
sırf bu yüzden uçak moduna aldım
Yerine göre değişir
Daima mesajlaşma.
samimiyet derecesine bağlı
Duruma göre değişiyor
Sesli arama.
Mesajlasmak iyi
Mesaj
Mesajlaşma
Mesaj daha iyi
Sesli en güzeli ya
Seslii daha iyi
Mesajlaşma
Mesaj
Mesajlar
Sesli arama
Sesli arama daha iyi
Sesli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar