Türkiye'nin Arjantin'e uydu ihracatına başlaması ne anlama geliyor?

20 Yıl önce hayal bile edemediğimiz "uydu üretimine" 15 yıl önce başladığımızda, ülkemizde alay edenler, "yalan-yerli değil" diyenler vardı. Türkiye 15 yılda sadece kendisi için uyudu üretmekle kalmadı, dünyanın birçok ülkesi ile uydu üretimi ve ihracatı anlaşması yaptı. Arjantin, Kazakistan ve ardından Katar...

Sizce 15 yıl sonra, uzay çalışmalarında nerede oluruz?

Türkiye'nin Arjantin'e uydu ihracatına başlaması ne anlama geliyor?
Cevapla