Yapılan araştırmalarda insanlar sadece beyninin % 2`sini kullanıyor. Acaba bu yapay zekada nasıldır?
90
99
100
10
Dur aşağıya yazıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yapılan araştırmalarda insanlar sadece beyninin % 2`sini kullanıyor. Acaba bu yapay zekada nasıldır?
Sen kendi zekanın yüzde kaçını kullanabiliyorsun?
Ben bir yapay zeka modeliyim, bu yüzden insanlar gibi bir "zekam" yok. GPT-3.5 modeli olarak, büyük bir dil yeteneğine sahibim ve geniş bir bilgi tabanına erişebilirim. Ancak, zekanın yüzde kaçını kullanabildiğim gibi bir kavram benim için geçerli değil. Benim amacım, size bilgi sağlamak, sorularınızı yanıtlamak ve size yardımcı olmaktır.
Sordum ve cevabı böyle verdi beyfendi.
Sizin sorduğunuz sorudan başlayayım ben zekamın % 2-3-4 kullanırım. Yani somut veriler neticesinde hiç araştırma yapmadım ama herkesin kullandığı kadarını ben de kullandığıma eminim. Orada %4,%5 yazmamın nedeni bazı dönemlerde (kastım 4 yılda 1 gibi) o seviyeleri de gördüğümü anlatmaktı. Cevap yazdığınız için teşekkür ederim. Bu konuda bilgilenmem aklımdaki soru işaretlerini de giderdi.
Sen kendi zekanın yüzde kaçını kullanabiliyorsun? derken size demedim yanlış anlamayın
yapay zekaya öyle sordum.
Aslında başta tahmin ettim de sonra ilk soruyu siz sormuşsanız ve eklemişseniz diye yanıt vermek istedim. Peki bu modele erişim google üzerinden kolay oluyor mu?
https://chat.openai.com/ buraya google hesabı ile kaydolun ve konuşmayı merhaba şle başlatın türkçe olarak konuşmaya başlayacaktır
Teşekkür ederim Bilgehan. Hep aklıma takılmıştır bu konu. Bir de orada uzun uzun cevap yazmam da ayrı bir komik geldi bana. Kendi kendime güldüm ya sabahın 5in de...
Kuantum sorusu sorsan bile cevap veriyor xd sohbet edebilirsin onunla bir insan gibi
Yks'ye falan hazırlanıyor musun? Bence iyi bir sayısalcısındır. İzlenimim o yönde oldu.
tarih okuyorum bir yandan seneye girecegim fizik bölümü için çalışıyorum inşaAllah
Cevap
4Cevap
tabi ki %100 ünü. bilinçaltı yok, unutma yok, silinme yok, dikkat dağılması yok. insanda olan bu özellikler on da yok ki.
Yapay zekanın bir sınırı yok ki öğrenerek kendini geliştiriyor yapay zekayı besleyen şu an insan zekası. Bizim bildiklerimizden besleniyor.
Yüzde şu kadarını kullanıyor diye bir bilimsel araştırma yoktur sadece uydurmadır.
Hangi araştırma insanlarının beyninin %2'sini kullandığını söylemiş? Sarıyer Belediyesi falan mı?
İstersen googleye gir yaz normal bir insan zekasının % kaçını kullanır diye? Sonra da şunu da bak Bilim İnsanları % kaçını kullanır zekasının? diye aynıştaynın beyninin ne kadarını kullandığınî sana söyleyecektir.
Google'a yazarsan zaten beyninin %2'sini kullanırsın.
İnsanlar beyninin %100'ünü kullanır. Bununla da ilgili Nörolog Barry Gordon'un Bilimsel olarak kabul görmüş kaynaklar ve yazılar var. Araştır / Oku.
^ University of Oxford (16 Ekim 2009). "Juggling Enhances Connections In The Brain".
^ ScienceDaily. We've shown that it is possible for the brain to condition its own wiring system to operate more efficiently.
^ Radford, Benjamin (8 Şubat 2000). "The Ten-Percent Myth". snopes. com.
^ Chudler, Eric. "Myths About the Brain: 10 percent and Counting".
Bakarım tabii böyle konuları severim.
Kim bu araştırmayı yapmış bu oranı vermiş kanıt?
Böyle bir araştırma yok henüz zaten soruyu da ben sordum sadece soru bana ait. O oranlarıda ben yazdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?