Telefonum düştüğünden beri sorunlar yaşıyorum. Tamir olur mu?

Telefonum yere düştü bazen kapatıp açtığımda şebeke olmuyor tekrar kapatıp açtığımda şebeke olmuş halde açılıyor ve durduk yere 10 dakikada bir telefon kendi kendine kapanıyor telefoncuya goturdum adam bile anlamadi

Telefonum düştüğünden beri sorunlar yaşıyorum. Tamir olur mu?
Cevapla