Monster Notebook Alalı 4 Ay Oldu Fakat 30 dk Oyun Oynayınca Fan Ötmeye Başlıyor?

Yani oynadığım oyun ekran kartını zorlayacak bir oyun değil., yüksek grafikleri de yok. İlk aldığımda oyunu aralıksız 2 saat oynarken hiç fan sıkıntısı + ısınma sorunu yaşamıyordum. Ne yapabilirim? 4 ayda bu hale geldiyse seneye ne olur diye korkuyorum. Onun haricinde eski oyunlarda ( windows XP de bile kasmayan oyunlardan bahsediyorum) lag sıkıntısı çekiyorum. Yardım ederseniz sevinirim.

Monster Notebook Alalı 4 Ay Oldu Fakat 30 dk Oyun Oynayınca Fan Ötmeye Başlıyor?
Cevapla