Türk telekom online işlemler oturum süresi doldu diyor ne yapmalıyım?

Yıllardır kullanmama rağmen ilk defa böyle birsey yaşıyorum şifre alıp giriyorum oturum süresi doldu tekrar giriş yapın diyor defalarca denedim giremedim sildim bidaha yükledim yine denedim yine olmadı başına gelen birileri var mı acil girip faturamı ödemem ve paket satın almam lazım ne yapmam gerekli oturumu acabilmem için?

Türk telekom online işlemler oturum süresi doldu diyor ne yapmalıyım?
Cevapla