Sosyal medya mi kapattım tiktok instag falan ordaki insanlardanda yoruldum resmen beynimi yormuşlar diyorum iyi yaptım mı sizce 😄 geri dönmem inşallah yaaa
Güncellemeler
+1 yıl
G...
İnsanlardan yorulduğum için sosyal medya hesaplarımı kapattım, iyi mi yaptım sizce?
Ben real görüşmelerden yanayım. Tamam sosyal medyadan da tanışılır ama 1-2 ay konuşursun arkadaş bile olsa '' SANAL '' da kalacaksa hemen engelliyorum. Buradan bile kaç tane tanıdıgım var en az 10 kişinin numarası , telegram ve Instagram olanlar cabası. sor bi kaçıyla her gün konusuyorum mesaj atıyorum . özgüvensiz ve kapalı düşüncelere sahip insanlar şu an sosyal medyanın %60-70 ini kaplıyor ve gerçek hayatta insan içine cıkamayan insanlar mecralarda 40 yıllık işinin erbabı gibi görünmeye çalısıyor. Kafa yormayan insana muhakkak denk geliyorsun ama çok yoruluyorsun o güne gelene kadar.
Çağımızın hastalığı değil mi zaten ze -ka geriliği? bir giriyor reelslere akşama kadar cıkmıyor kadınsa evinde cocuk var yemek yapmamış ev dağınık erkekse karısına vakit harcamıyor bekarsa zombi gibi yaşıyor. 1-2 saat vakit geçirirsin de 8-10 saat vakit geçiren var
Ben bekâr bir insanim ama annem hayatta değil ama hemen kalkip babama yemek hazırlıyordum evi topluyordum 😊 sorumluluğumu biliyordum şimdi atandım evden ayrıldım umarım daha huzurlu bir hayatım olacaktir çünki o tiktok denen yerde vasifsiz yemedigi halt kalmamis insanlarla konustum arkadas diye napıyorum ben ya dedim bunlar benim seviyemde mi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Bunun için kapatmana gerek yok çünkü sosyal medyada yorucu olmayan şeyler de var 😃
Onun icin kullanirsin milleten uzak sayfalar pskolojik yazılar falan 😄
İyi yaptın tebrik ederim belki beni tanıma şansın olabilirdi kaybettin 😋
Cok üzüldüm deme öyle 😅
😅Üzülme ya ben üzülmene değmem 😔
😅😅😁
👍😊🤣😅
iyi yapmıssın boş ver takma kafana yalnızlık huzurdur.
Gercekten insanlar sadece kafa yorgunluğu
Ben real görüşmelerden yanayım. Tamam sosyal medyadan da tanışılır ama 1-2 ay konuşursun arkadaş bile olsa '' SANAL '' da kalacaksa hemen engelliyorum. Buradan bile kaç tane tanıdıgım var en az 10 kişinin numarası , telegram ve Instagram olanlar cabası. sor bi kaçıyla her gün konusuyorum mesaj atıyorum
. özgüvensiz ve kapalı düşüncelere sahip insanlar şu an sosyal medyanın %60-70 ini kaplıyor ve gerçek hayatta insan içine cıkamayan insanlar mecralarda 40 yıllık işinin erbabı gibi görünmeye çalısıyor. Kafa yormayan insana muhakkak denk geliyorsun ama çok yoruluyorsun o güne gelene kadar.
Gerçekten cok dogru vasifsiz insan asil sürekli medyada takılır sosyallik değil surekli instag da tiktokta gezinmek zekâ geriliği resmenn
Çağımızın hastalığı değil mi zaten ze -ka geriliği? bir giriyor reelslere akşama kadar cıkmıyor kadınsa evinde cocuk var yemek yapmamış ev dağınık erkekse karısına vakit harcamıyor bekarsa zombi gibi yaşıyor. 1-2 saat vakit geçirirsin de 8-10 saat vakit geçiren var
Ben bekâr bir insanim ama annem hayatta değil ama hemen kalkip babama yemek hazırlıyordum evi topluyordum 😊 sorumluluğumu biliyordum şimdi atandım evden ayrıldım umarım daha huzurlu bir hayatım olacaktir çünki o tiktok denen yerde vasifsiz yemedigi halt kalmamis insanlarla konustum arkadas diye napıyorum ben ya dedim bunlar benim seviyemde mi
İyi yapmışsın. Sosyal alemi insanlar çok büyütüyor..
Gerçekten öylee
Ben de 3-4 gün önce kapattım hepsini kafam o kadar rahat ki dünya varmış..
Gercekten ayy ne varki duzgun kullan diyolarda o paylasimlar videolar bi zarari yok saniyoruz ama bilinç altımızı yoruyolar 😊
En iyisini yapmışsın , detoks şart oluyor bazen
Evet herkes memnun umarim bende donmem
İyi yaptın kanka her şeyi sıfırla bir wp kalsın, bide ben kalayım sdölhölşödslşhdf
Sosyal medya yalan ve göz boyama üzerine kurulur bir ortam orada hiç kimse gerçekte olduğu gibi değil
Cok doğru kimse mutlu değiill
Bende sizin gibi yaptım kurtuldum inan gerçekten bir süre sonra ne kadar boş ve zaman kaybı olduğunu anladım
Gercekten öyle yaa
Bir süre dinlenmek, kendini dinlemek, uzak kalmak ve kendini toplamak için iyi olabilir. Sonrasında ihtiyaç duyunca geri açılabilir sonuçta
Orasi öyle tabi
İyi yapmışsın da bi zaman sonra sıkılır geri açarsın diye düşünüyorum 😃
Zaten bu detox hani biraz kafa dinlemee 🥰
Yani kanki haklılık payı var tabiki de
Dönme burada kal ☺️
Bura iyi fena değil instag tiktok aptal kayniyorr
Kalite burada
Bende kapattım yorulmadım gereksiz bulduğum için
Evett gereksiz işte aynı kapi 😊
burada daha çok yorulursun 😄
Bura idare ediyor 😄
Arada iyi oluyor ya geri çekilmek
Evett
Çok mantıklı. Kendin için bir şeyler yapmışsın.
Evett 😇🥰
👏👏saglam irade saglam kafada bulunur
Evvet gençleştim resmen 😄
Tiktok zaten aşırı gereksiz
Rezil rezil hayatlar neler duyduğum için biraktim zateenn
Ben de düşünüyorum bu aralar
Çok iyi kafa rahatliyor
Ama çok yalnız kalırım sıkılırım
Hepimiz yalnızız videolar var flmler var 😊
Kurtarmaz
😇😇
İyi yaptın loo ederim saan
Evet iyi oluyor.
güzel hareket
Bencedee
Bende 1 ay önce kapattım ama açasım geliyor
Açma açma alışırsın ha gayret
En iyisini yaptın
Bencede umarim dönmem
Uzun zaman önce bu kararı aldım ve 1 yıldan uzun bir süredir kafam o kadar rahat ki. Silme nedenim zaman kaybıydı benim ama aynı yere çıkıyor sonuçta
Zaman kaybı zaten birde oturup konusuyo milletin derdini dinliyorsun baydi yaa cidden baydı
Zamanla ne kadar rahatladığını ve fazladan zamanın olduğunu anlayacaksın. Sosyal medya pişmanlıktır
Bizzat katılıyorum 😄
Hadi hayırlı olsun o zaman 😂
Insallah hayirli olur 😍
İnşallah🙏🏻🙏🏻
En dogrusunu yaptin
Umarım dönmemm