Tüm sosyal medya hesaplarımı kapattım kötü mü yaptım bilmiyorum?

Sevgilimle kıskançlık yüzünden sürekli ayrılıyoruz. Ben yine dün işyerindeki kızlarla samimiyetini sorun yaptım kavga ettim engelledim ayrıldık. Tüm hesaplarımı da dondurdum. Bugün sinirlendim aradım o da böyle kıskançlıklar yapmazsan birkaç aya zaten nişanlanacağız dedi. Ben ne hali varsa görsün hesaplarımı açmamaya karar verdim böyle iyi mi olur?
Tüm sosyal medya hesaplarımı kapattım kötü mü yaptım bilmiyorum?
Cevapla