2013 yılında iphone 5s isminde çakma bir telefon almıştım. Bu telefonu sürekli okula götürürdüm. Arkadaşlarım oooooo iphone 5s in mi var bir bakayım derlerdi. Sonra öffff çakmaymış bu deyip elime verirlerdi. Ben bu durum karşısında çok üzülürdüm ve birgün elbette bunun gerçeğini alcam mutlaka başırıcam diye yola çıktım. Evet arkadaşlar bu hikayemi sizinle şu an elimde olan iphone 5s ile paylaştım. Umutlarınızı kaybetmeyin birgün sizinde olur arkadaşlar mutlulukla kalın.
Size hüzünlü bir telefon anımı anlatmak istiyorum kısa olcak dinler misiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çok yıllar geçmiş , bu zamana kadar alamamana üzüldüm açıkçası.
Geç olsun güç olmasın
Trolledim seni
Okadarda ölmedik çok şukur
Bu ölmek mi oluyor , bu trol mu oluyor eğlence anlayışına bayıldım
Yani iphone 5s şu an 5 para etmez derecede performansiz bir telefon
Telefondan falan da anlıyon yani
Telefondan anlıyorum...
Telefondan anlıyorum... Teknoloji ile doğdum..
Tüp bebek misin yani
Dalga geçme ya tamam mizah yapmak istedim ama olmadı
Benim mizah oldu sanki biraz tüp bebek de teknoloji falan ya ama piknik tüpü değil haaa
dün ıphone 14 pro max 256 gb aldım
Hayirli olsun
teşekkür ederim
Yıllar dır 5s almayı beklemiş, elindeki telefon fosilleşti
Almanya'da meşhur bir cadde var bilir misin?
Hayırlı olsun
Saol darısı senin başına
Teşekkür ederim
Şaka yaptım bea anlamadınmı ciddi ciddi teşekkür ediyonuz
Pek bir önemi yok 🙂 sonuçta bir şey kaybetmedim
Yani mizah yapmak istedim... Ama olmadı..
😁😁😁 evet birazcık olmadı gibi 😁
Helal la yusufi