Sorum erkeklere, hangi kızlara dm, takip isteği atmazsınız?

Yemin ederim toplasanız bir kaç kere dm falan gelmiştir (oda ya dayılardan ya da yabancılardan). Ne de takip isteği gelmez. Az önce kız arkadaşlarımla dm, takip isteklerine bakıyorduk. Onlara bie sürü kişi yazmış istek atmış. Bana da 1 tane bile gelmemiş. Kendimi kötü hissediyorum. Vücut hatlarım orantılı (yemin ederim yalan atmıyorum 60 90). Yüzüm güzel. Dudaklarım burnum gözlerim saçlarım çok güzel. Profil fotomda vücut hatlarımı ortaya çıkaran güzel kombinli ( açık değil) foto var. 1 kişi de görüp takip atmaz mesaj atmaz mı? Gerçekten o kadar mı kötü çirkin biriyim diye düşünmüyor değilim 😔 sebebi sizce ne ola bilir?
Üsyan etmem de sebep, yalnız bieiyim kimsem yok. Kendimi yalnız kötü hissediyorum. Her insan gibi benim de konuşacak birine ihtiyacım oluyor bazen. 😔

Sizce neden Dm, takip isteği almıyorumdur?

Güncellemeler
+1 yıl
KS kast etmedim. Burdan zaten kimseye güvenip inanmam.
İnstagram, facebook, gibi ugulamaları kastettim. Buraya kendimi fotomu asla koymam
Sorum erkeklere, hangi kızlara dm, takip isteği atmazsınız?
Cevapla