İnstagram, facebook, gibi ugulamaları kastettim. Buraya kendimi fotomu asla koymam
Sorum erkeklere, hangi kızlara dm, takip isteği atmazsınız?
İnstagram, facebook, gibi ugulamaları kastettim. Buraya kendimi fotomu asla koymam
Yemin ederim toplasanız bir kaç kere dm falan gelmiştir (oda ya dayılardan ya da yabancılardan). Ne de takip isteği gelmez. Az önce kız arkadaşlarımla dm, takip isteklerine bakıyorduk. Onlara bie sürü kişi yazmış istek atmış. Bana da 1 tane bile gelmemiş. Kendimi kötü hissediyorum. Vücut hatlarım orantılı (yemin ederim yalan atmıyorum 60 90). Yüzüm güzel. Dudaklarım burnum gözlerim saçlarım çok güzel. Profil fotomda vücut hatlarımı ortaya çıkaran güzel kombinli ( açık değil) foto var. 1 kişi de görüp takip atmaz mesaj atmaz mı? Gerçekten o kadar mı kötü çirkin biriyim diye düşünmüyor değilim 😔 sebebi sizce ne ola bilir?
Üsyan etmem de sebep, yalnız bieiyim kimsem yok. Kendimi yalnız kötü hissediyorum. Her insan gibi benim de konuşacak birine ihtiyacım oluyor bazen. 😔
Sizce neden Dm, takip isteği almıyorumdur?
Allah bu sosyal medyayı kahretmesin bütün gençler bunalımda. kızım güzelim sen güzelliğini sergileyerek neyi ispat etmeye çalışıyorsun? bahsettiğim ahlak dersi değil burada. sen neden profil fotondan gelecek sırtlanlara abazalara bel bağlıyorsun kendinş değerli hissetmek için. onlara nefes alsın memesi olsun yeter... sakın ha kendini bu tartıya koyma. yeter srtık 90-60-90 olsan ne fark eder bu dünyada arianalar aldatıldı ve güzelim göz her türlü güzelliğe alışır. olay bu değil bakma herkesin ilgi sevgi açlığını escort gibi takılarak kapatmaya çalışmasına bunlar insanın ışığını söndüren ruhunu yaralayan acı veren şeyler... ah ah...
erkek değilim ama yine de yazayım. Profilin denk gelmemiştir birilerinin önüne düşmemiştir. Benim profilim kapalı ppde de selfie var öyle boyum vücudum falan belli değil ama ona rağmen hiç ortak takipçim olmadıgı halde 200 tane istek birikti bikaç ayda. ki senin boydan foto var anladıgım kadarıyla ona da gelir normalde. denk gelmemiştir
Cevap
13Cevap
hiç bir kıza yazmıyorum, ilişkiler bana göre ciddi bir mefhum bu sebeple karşılıklı yüz yüze tanışıp görüşmek en doğrusu.
daha cevap yazan kız bulmadık ondan bıktık artık
Belki baskalarinin onerilerinde cikmiyosun sonucta istek atmak icin bulmalari gerekiyo
İg yaz buraya bak ne dm ler takipler geliyor 😊😊😊
Bugüne kadar hiçbir kıza dm veya takip isteği atmadım.
Guzel olmandan dolayi olabilir mesela ben bu bana bakmaz diye guzel kizlara istek ve dm atmam
Takip atıp yazsam bu sefer de kabul etmez cevap vermezsin 😅😅
Bi gizliden cok bi foto at vs vs nasıl atsınlar başka
Aşırı güzel olana , gerçi çoğu efekt , çok takipçili olana , yine çok var bunlardan , bide paylaşımlarına göre. Ne anladıysan artık o işte
Çok güzelsen bize bakmaz diye yazmalar
Güzel çekici değilsin bence
Takipci sayisi 300 ve uzeri olan kizlara yazmam
Ver instagram bakayım bi
Belki bana bakmaz diye mesaj atmıyorlardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?