Ekran kartı aldım, 8pin güç beslemesi var. Ben buna 6+2 kabloyu mu yoksa 4+4 olanı mı bağlamalıyım?

Pny 3060 ekran kartı aldım. Ekran kartının beslenmesi 8 pin yazıyor fakat güç kaynağının 4+4ve 6+2 şeklinde kabloları var. Öğrendiğim kadarıyla 6+2 bin son 2 pini gnd diğerinde ise 12v ve gnd yani 4+4 baglarsak kısa devre olmuş olmazmi ya da gnd ise 12v vermiş olup ekran kartına zarar vermiş olmazmiyiz.

Kısaca ben bu ekran kartına yangını baglamaliyim 6+2 mi yoksa 4+4 olanını baglamaliyim.

Cvp yazan herkese +1

Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten bilen yokmu? Bu durum son zamanlarda çıkan anakart ve psu larda var. Tam bı sorun bence.. o değil görünüşte aynı. Yanlış bağlasan yanarda çünkü gnd değeri varken birinde diğerinde +12v. Buda sıkıntı. Bilen arkadaşlar vardır. Yardımcı olurlarsa çok minnettar olurum
Ekran kartı aldım, 8pin güç beslemesi var. Ben buna 6+2 kabloyu mu yoksa 4+4 olanı mı bağlamalıyım?
Cevapla