Çağrı merkezi çalışanı veya anlayan var mıdır ne yol izlemem lazım?

Türk Telekom hat kullanıyorum 2 ay önce 4.5g açıldı kendılığinden ve kapanmıyor TT müdürlüğe gittim kapanacak dendı olmadı. 2 kez kayıt açtırdım çağrı merkezinde kapandı dedı kapanmadı ve çok sıkıldım. Bunun sebebi ne olabılır neden kapanmıyor olabilir? Ek paket almaktan artık çok yoruldum

Çağrı merkezi çalışanı veya anlayan var mıdır ne yol izlemem lazım?
Cevapla